جناب اس 7 پیست اختصاصی کارمانیا را افتتاح کرد

۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خودروپلاس،شرکت خودروسازی کارمانیا به عنوان نماینده  انحصاری تولید و عرضه ی برند BYD در ایران در شرایط سخت اقتصادی امروزه کشور پا برجا مانده و به مسیر تولید و عرضه محصولات  خود ادامه میدهد. این شرکت چهارشنبه ی گذشته با دعوت از اصحاب رسانه و کارشناسان خودرو با محصول جدید […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خودروپلاس،شرکت خودروسازی کارمانیا به عنوان نماینده  انحصاری تولید و عرضه ی برند BYD در ایران در شرایط سخت اقتصادی امروزه کشور پا برجا مانده و به مسیر تولید و عرضه محصولات  خود ادامه میدهد.

این شرکت چهارشنبه ی گذشته با دعوت از اصحاب رسانه و کارشناسان خودرو با محصول جدید خود جناب  اس 7 رسماً پیست آزمایشی رانندگی   محصولات BYD  را افتتاح کرد.این پیست از قسمتهای مختلفی تشکیل شده است که می توان در آن بخشهای تعلیق ،شتاب،فرمانپذیری وپایداری را مورد بررسی قرار داد ، اولین خودروی کارمانیا جناب اس7  بود که با عبور از ربان قرمز رسماً این پیست را افتتاح کرد .

اما در حاشیه ی برگزاری این مراسم دو مهمان ویژه حضور داشتند

هدیه سرویس 100 هزار کیلومتری به اولین بی وادی سوار 100 هزار تایی 

اولین مهمان خریداری بود که ده ماه پیش خودروی S6 را خریداری کرده بود و در این مدت صدهزار کیلومتر با این خودرو پیمایش داشت که از سوی کارمانیا هدیه سرویس  صدهزار کیلومتری به ارزش 14میلیون ریال به وی اختصاص داده شد، خودرویی که با نگاه به آن اصلاً به نظر نمی رسید چنین مسافتی را طی کرده باشد اما کیلومتر شمار این خودرو  صدهزار کیلومتر را نشان میداد  .مالک این خودرو به خبرنگار ما گفت: در این ده ماه با این خودرو چندین سفر برون مرزی  داشته ام و به بسیاری از شهرهای کشور سفر کرده ام اما به هیچ وجه فکر نمی کردم این خودرو تا این حد با کیفیت باشد. خودروی اس6 این مشتری به  را حتی میتوان  با یک خودروی 20تا 30 هزار کیلومتر پیمایش  مقایسه کرد که البته 100هزار کیلومتر را پیموده بود و این نشان از مونتاژ صحیح  و ساخت این خودرواست .

BYD  S7 انتخاب مشتری چینی کارمانیا  

اما دومین مهمان ویژه برنامه ی افتتاحیه یک زوج چینی بودند که در ایران اقامت داشتند و خودروی BYDS7 را انتخاب کرده بودند و نکته ی جالب این ماجرا اینجاست که با وجود این همه برند چینی در ایران چطور این خانواده BYD را انتخاب کرده است . خانم هونگ یان یانگ به خبرنگار ما گفت خودروی BYD در چین جزو خودروهای با کیفیت محسوب می شود و از اینکه این محصول در کشور شما به صورت مشترک تولید می شود بسیار خوشحالم و امید دارم بزودی  شاهد  محصولات جدید BYD در ایران باشیم  انتخاب من و همسرم در بین تمام برندهای کشورم که در ایران فعالیت می کنند بلاشک BYD است و آن هم خودروی هفت نفره و باکیفت S7.

و اما جناب S7

کراس اوور جدید خودروسازی کارمانیا (جناب S7) ظاهری مشابه به S6 دارد اما جناب S7موردتغییرات اساسی قرار گرفته است و از ظاهری جدید در داخل و خارج و البته سیستم انتقال نیرو استفاده می کند.

 

پیشرانه ی S7 یک نمونه دو لیتری توربو به قدرت 203 اسب بخار و کشتاور 320 نیوتون /متر را به شما عرضه می کند که به کمک گیربکس دوکلاچه 6 سرعت نیرو را به محور جلو منتقل می کند. این مشخصات بی شک جناب S7 را به یکی از قدرتمند ترین کراس اوور های بازار مبدل می کند.

 

سیستم کنترل پایداری S7 در تست اسلالوم با شدت هر چه تمام تردر حفظ کنترل و پایداری خودرو دخالت می کند تا کنترل از دستان راننده خارج نشود.

کراس اوور S7 در کل خودرویی  7نفره است که برگ برنده دیگر آن در این سگمنت به شمار می رود و این موضوع نوید یک خودروی خانوادگی منحصر به فرد را به شما می دهد و می توان جناب S7 را یک خودروی کاملاً خانوادگی دانست.

 

نویسنده:عباس مغاری

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟