خودروسازی خارجی

تصاویر فاش شده از خودرو شاسی بلند جگوار

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان فعال شرکت جگوار امکان عرضه یک لندرور جدید را ندارد اما این شرکت اعلام کرده است که این موضوع تاثیری روی توسعه باتری‌های Jaguar XJ نخواهد گذاشت و قرار است این باتری‌ها تا اواخر سال آینده به فروش برسند. به تازگی نیز تصاویری جاسوسی از یک خودرو در حال آزایش از شرکت جگوار منتشر شده است که به احتمال بسیار زیاد همان خودرو جدید این شرکت یعنی همان نسل بعدی Range Rover باشد.

شرکت جگوار در ظاهر این خودرو کمترین میزان تغییرات را اعمال کرده است و ظاهری به طور کامل شبیه به خودرو فعلی این شرکت دارد. جلوی این خودرو از دریچه‌ای مشبک و گسترده استفاده خواهد کرد و چراغ‌های این خودرو نیز به سبک خودرو لند رور Velar طراحی شده است.

تصاویر فاش شده از خودرو شاسی بلند جگوار

این خودرو قرار است جایگزین خودرو Range Rover فعلی شرکت جگوار شود که در سال ۲۰۱۲ وارد بازار شد و جگوار پس از گذشت مدتی بسیار طولانی قصد دارد نسخه‌ای بروز از این خودرو را وارد بازار کند. پیش بینی می‌شود جگوار در خودرو جدید خود از موتوری هیبریدی استفاده کند چرا که این شرکت مدتی است به طور جدی در حال عرضه محصولات هیبریدی و الکترونیکی است.

تصاویر فاش شده از خودرو شاسی بلند جگوار

علاوه بر این طبق اطلاعاتی نیز در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند شرکت جگوار در خودرو MK5 Range Rover از یک موتور بنزینی V8 استفاده کرده است که در خودروهای شرکت BMW شاهد استفاده از آن بودیم و شرکت جگوار این بار قصد دارد از این موتور قدرتمند که از سوخت فسیلی استفاده می‌کند در خودرو جدید خود استفاده کند. با این حال تا زمانی که شرکت جگوار به طور رسمی درباره این خودرو اطلاعاتی را منتشر نکند، نمی‌توان روی آن نظر قطعی داد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا