اخبار ویژهخودروسازی داخلی

دیدار نماینده استان مازندران در مجلس خبرنگان از غرفه شایان دیزل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «خودرو پلاس»، نمایشگاه خودروی مازندران که در شهر قائمشهر برگزار می شود در اولین روز از برگزای شاهد دیدار نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و فرماندار قائمشهر از غرفه شایان دیزل بود. در این دیدار آیت الله معلمی به همراه مولایی پس از دیدار از نزدیک با محصول شایان دیزل آشنا شدند.

این استان به دلیل نقش مهمی که در مواصلات کشور دارد معمولا نظر ویژه ای نیز به خودروهای کار و تجاری دارد.به همین علت مقامات ارشد این استان برای آشنایی بیشتر علاوه بر بازدید از نمایشگاه، به طور ویژه از غرفه شایان دیزل بازدید کرده و اطلاعات جامعی درخصوص کشنده H7 کسب کردند.

 

 

“مشاهده به روزترین قیمت خودرو داخلی ، قیمت خودرو خارجی و قیمت موتور سیکلت را از رسانه خبری خودروپلاس دنبال کنید “

 

 

گفتنی است شایان دیزل که مدت زمان زیادی از پیوستن به جرگه دیزل سازان آن نمی گذرد ،توانسته است با کشنده H 7 جایگاه خوبی در بازار برای خود کسب کند. شایان دیزل طی ماه های اخیر با کشنده H7 حضور فعال و پر رنگی در نمایشگاه خودروی کشور داشته است.بعد از شهر آفتاب شایان دیزل در نمایشگاه های مهمی همچوم شیراز،اصفهان و مشهد نیز حضور داشته است.در این رویدادها علاوه بر آشنایی بیشتر و لمس محصول جدید بازار از نزدیک علاقمندان می توانند شخصا با تست خودرو،با امکانات و مشخصات فنی این خودرو نیز بیشتر آشنا شده و دید و اطلاعات بیشتر اقدام به خرید کنند.

 

 

” جدیدترین اخبار خودرو داخلی و اخبار خودرو خارجی را در رسانه خودرو پلاس دنبال کنید “

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا