اخبار ویژهمعرفی خودرو

شاسی بلند جدید نیسان چهره‌ای آشنا در بازار ایران

نیسان مورانو 2024 با تغییرات جزئی و افزایش قیمت معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات شاسی بلند ژاپنی Nissan Murano آشنا خواهیم شد.

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس» شرکت نیسان در آوریل سال ۲۰۱۴ برای نخستین بار از نسل سوم شاسی بلند مورانو پرده برداشت و آن را به بازار آمریکا عرضه کرد. این خودرو که یکی از قدیمی‌ترین شاسی بلندهای عرضه شده در بازار آمریکا محسوب می‌شود و در ایران هم ماشین شناخته‌شده‌ای است.

معرفی نیسان مورانو ۲۰۲۴

نیسان تیپ پایه S نیسان مورانو ۲۰۲۴ را حذف کرده و اکنون تیپ پایه این خودرو همان تیپ SV خواهد بود. تیپ SV که نسخه محرک جلو است ۳۹ هزار و ۲۵۵ دلار قیمت دارد که نیسان قیمت آن را نسبت به نسخه سال قبل ۷۶۰ دلار افزایش داده است.

البته بخشی از این افزایش قیمت به افزایش هزینه حمل تا مقصد مربوط می‌شود که از ۱۲۹۵ دلار سال قبل به ۱۳۳۵ دلار در سال جاری افزایش پیدا کرده است.

امکانات رفاهی و ایمنی

نیسان برای شاسی بلند قدیمی مورانو در مدل ۲۰۲۴ نسبت به سال قبل تغییرات خاصی را در نظر نگرفته و فقط تیپ SV این خودرو اکنون به شکل استاندارد از سقف پانوراما بهره می‌برد.

نیسان مورانو ۲۰۲۴ بر اساس نوع تیپ به امکاناتی متعددی چون سیستم اطلاعاتی سرگرمی نیسان کانکت با اندروید اتو و اپل کارپلی، کنترل تهویه اتوماتیک دو منطقه‌ای، چراغ‌های جلو و عقب LED، سیستم صوتی پریمیوم Bose با ۱۱ بلندگو، نورپردازی داخلی LED، تریم طرح چوب، صندلی‌های چرمی با دوخت الماسی و رینگ‌های ۲۰ اینچی مجهز شده است. تمام تیپ‌های این خودرو نیز به پکیج Safety Shield 360 نیسان شامل سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده مجهز شدند.

چهره تهاجمی تازه‌ترین مدل شاسی بلند نام‌آشنای نیسان در ایران/ عکس

مشخصات فنی

نیسان مورانو ۲۰۲۴ همانند قبل از موتور ۳.۵ لیتری V6 تنفس طبیعی بهره می‌برند که دارای تکنولوژی زمان‌بندی متغیر سوپاپ بوده و می‌تواند قدرتی برابر با ۲۶۰ اسب بخار را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس CVT به چرخ‌های جلو یا تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود./گجت نیوز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا