اخبار عمومی خودرواخبار ویژه

قیمت قطعات ام وی ام در آریان یدک چگونه است؟

اگر برای تامین قطعات یدکی ام وی ام به دنبال فروشگاه لوازم یدکی ام وی ام هستید که قیمت آن مناسب باشد و کیفیت لوازم یدکی ام وی ام که خریداری می‌کنید دارای ضمانت و اصالت کالا باشد، در این مطلب قصد داریم فروشگاه قطعات ام وی ام آریان یدک را به شما معرفی کنیم که فروشگاه مرکزی آن در بازارلوازم خودرو تهران است و واردکننده قطعات خودروهای چینی از جمله انواع خودروهای mvm بشمار می‌رود.

قطعات ام وی ام

قطعات ام وی ام در بخش بدنه و در بخش موتوری بسیار پرتقاضا است و باید بدانید که از میان برندهای مختلف قطعات ام وی ام که در بازار لوازم یدکی قرار دارد، کدامیک را برای خودروی خود تهیه نمایید.

همانطور که می‌دانید یک ماشین قطعات بسیار زیادی دارد که اگر هر کدام از آنها خراب شود باید به سرعت نسبت به تعویض آنها اقدام کنید.

قطعات بدنه ام وی ام

از پرکاربردترین قطعات بدنه ام وی ام می‌توان به شیشه جلو و شیشه عقب، درب خودرو، درب کاپوت، آینه بغل، سپر، برف پاک کن، جلو پنجره و آرم خودرو اشاره کرد. به طور کلی قطعات بدنه بسیار پرفروش هستند و در بازار قطعات خودرو به وفور یافت می‌شوند، اما اینکه کدامیک کیفیت مناسبی دارد را باید با دقت بررسی کرد و یا از یک فروشگاه که شناخته شده باشد خرید خود را انجام دهید.

قطعات موتوری ام وی ام

موتور خودرو حساس‌ترین بخش هر خودرو محسوب می‌شود بنابراین درهنگام تامین قطعات موتوری ام وی ام برای هرکدامیک از خودرهای ام وی ام ۳۱۵ ، ام وی ام ۱۱۰ ، ام وی ام X33 ، ام وی ام x22 باید بسیار دقت کنید تا قطعه یدکی ام وی ام که به شما تحویل داده می‌شود دارای کیفیت و ضمانت اصالت کالا باشد.

از جمله قطعات موتوری پرکاربرد در بخش قطعات mvm که توسط فروشگاه های لوازم یدکی به فروش می‌رسد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اویل پمپ، کاسه نمد، پیستون، یاتاقان، استپر موتور، رادیاتور کولر، رادیاتور بخاری، واشر سرسیلندر، تسمه تایم، ترموستات، تسمه دینام، میل لنگ.

در نظر داشته باشید وقتی یک خودروی دست دوم از گروه mvm خریداری می‌کنید، اگر خودرو یاتاقان زده باشد نیاز به خرید موتور کامل ام وی ام دارید که هزینه آن بالاست و جالب است بدانید یکی از پرتقاضاترین قطعات موتوری ام وی ام برای خرید، همین موتور کامل mvm است که این موضوع نشان می‌دهد که برای خرید این خودروها پس از پایان دوره گارانتی شرکتی، باید بسیار مراقب باشید.

صرف هزینه برای موتور کامل mvm ممکن است بسیار گران تمام شود، پس باید حتما خرید خود را از جایی انجام دهید که بدون واسطه به شما قطعات خودرو را به فروش می‌رسانند.

در ادامه به بررسی قیمت قطعات ام وی ام در آریان یدک می‌پردازیم و شما را با سایت فروشگاه لوازم یدکی آریان یدک نیز آشنا می‌کنیم تا در هر کجای ایران که هستید و به قطعات ام وی ام نیاز داشتید، با خیال راحت و در کمترین زمان قطعات خودرو خود را دریافت نمایید.

قیمت قطعات ام وی ام

بهترین قیمت قطعات ام وی ام مربوط به فروشگاه‌های واردکننده لوازم یدکی خودرو در تهران است. در واقع فروشگاه هایی که قطعات ام وی ام که یک خودروی چینی محسوب می‌شود را از کشور چین وارد می‌کنند، بهترین قیمت را به شما ارائه می‌کنند. حتی در نمایندگی لوازم یدکی mvm نیز ممکن است برخی قطعات با هزینه بالاتر به شما ارائه گردد.

اما در بازار آزاد و یا همان بازار چراغ برق تهران که مرکز فروش عمده و تک قطعات خودرو بشمار می‌رود، قیمت قطعات ام وی ام مناسب است و می‌توانید قطعات ام وی ام را ارزان خریداری نمایید.

در هنگام خرید لوازم یدکی ام وی ام باید به این نکته دقت داشته باشید که از کدام فروشگاه و از کدام برند تصمیم دارید خرید خود را انجام دهید.

آریان یدک واردکننده لوازم یدکی خودروهای چینی در ایران است و قیمت لوازم یدکی mvm در آریان یدک بسیار منصفانه است.

اگر تصمیم دارید قطعات خودرو ام وی ام را به صورت اینترنتی خریداری کنید، سایت آریان یدک برای این منظور طراحی شده است تا نیاز کاربران را به لوازم یدکی در سراسر ایران پوشش دهد تا نیازی نباشد تا در میان هزاران فروشگاه لوازم خودرو در بازار قطعات خودرو تهران به دنبال قطعه مورد نظر خود باشید.

سایت فروش لوازم یدکی آریان یدک

برای خرید لوازم یدکی به صورت اینترنتی کافیست در مرورگر گوشی و یا کامپیوتر خود آدرس arianyadak.com را وارد کنید و از میان ده ها هزار قطعه خودرو که برای کمپانی‌های مختلف از جمله کمپانی MVM است، قطعه مورد نظر خود را انتخاب نمایید و با کیفیت بسیار عالی و قیمت بسیار عالی، محصول خود را در محل مورد نظر دریافت نمایید.

آریان یدک قطعات خودروهای چینی را از کشور چین وارد می‌کند و صاحب برند قطعات یدکی MCC در ایران نیز هست. با بررسی کیفیت برند MCC قطعات خودرو، متوجه می‌شوید که چرا به آریان یدک لقب بهترین فروشگاه لوازم یدکی را داده‌اند.

بهترین فروشگاه لوازم یدکی می‌تواند شما را در کمترین زمان به قطعه مورد نظر برساند تا دیگر نگران تامین قطعات یدکی خودروی خودتان نباشید. واقعا فوق‌العاده است که یک سایت قطعات خودرو انقدر کامل باشد تا حتی برای خرید یک پیچ هم لازم نباشد تا پای خود را در میان ترافیک بیرون بگذارید.

در پایان این مقاله که با عنوان قیمت قطعات ام وی ام از آریان یدک برای شما نگارش شد، این نکته را به شما یادآوری می‌کنیم که شما به صورت حضوری نیز می‌توانید خرید خود را از آریان یدک انجام دهید. برای این کار میبایست به پاساژ الماس که در کوچه قدیم نوایی در خیابان امیرکبیر یا چراغ برق قرار گرفته است مراجعه نمایید.

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا