استقبال از نمایشگاه خودرو فراتر از انتظار است

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
استقبال از نمایشگاه خودرو فراتر از انتظار است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «خودروپلاس»، چهارمین نمایشگاه خودروی تهران پس از سه سال در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب با حضور 52 شرکت یرگزار شد علیرضا عاچزی مدیر برگزاری این نمایشگاه در مصاحبه با خبرنگار ما در خصوص چگونگی برگزاری این نمایشگاه گفت: – در مورد برگزاري نمايشگاه و ‌تعداد شركت‌هايي كه در نمايشگاه حضور […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «خودروپلاس»، چهارمین نمایشگاه خودروی تهران پس از سه سال در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب با حضور 52 شرکت یرگزار شد علیرضا عاچزی مدیر برگزاری این نمایشگاه در مصاحبه با خبرنگار ما در خصوص چگونگی برگزاری این نمایشگاه گفت:

– در مورد برگزاري نمايشگاه و ‌تعداد شركت‌هايي كه در نمايشگاه حضور پيدا كردند، برايمان بگوييد.

چهارمين دوره نمايشگاه بين‌المللي خودروي تهران را برگزار كرديم. شرايط خيلي سخت بود و آن فضاي خاص حاكم بر صنعت خودروي ايران خيلي نمايشگاه را دچار چالش خاصي كرده بود، ولي با تلاش‌هايي كه شد و با كارهايي كه انجام گرفت، الحمدلله مي‌بينيد كه امروز روز شروع به كار رسمي نمايشگاه بود، استقبال خيلي خوبي هم از نمايشگاه شد و اين خيلي موضوع مهمي بود، چون واقعا خيلي‌ها اعتقاد داشتند كه در اين شرايط اگر نمايشگاه برگزار شود، با استقبال نمي‌شود و يا با چالش‌هاي خاص خودش مواجه خواهد بود، ولي اين اتفاق افتاد و نزديك به بيش از 52 شركت توليدكننده در حوزه خودرو در بخش‌هاي مختلف مثل سواري، تجاري و كار و ساير حوزه‌ها حضور داشتند و برخي از شركت‌ها هم در حوزه شركت‌هاي خدماتی در اين بخش در نمايشگاه حضور دارند. اكثر توليدكنندگان مطرح و خوب كشور در اين نمايشگاه حضور دارند و آن چيزي كه ديديد و مشخص است، گروه صنعتي ايران خودرو، گروه بهمن، گروه خودروسازي فردا آميكو، گروه آرين هم با بخش ديزل و هم با خودروي سواري‌اش و شايان ديزل گروه صنعتي ماموت كه در قالب هشت شركت در اين نمايشگاه حضور داشتند، آخرين دستاوردها و محصولات خود را به نمايش گذاشتند. نزديك به 14-13 مورد رونمايي در نمايشگاه داشتيم و اين خودروها براي اولين بار به بازار ايران معرفي شدند. استقبال هم در روز ابتدايي بسيار خوب بود و اميدوارم طي روزهاي آينده اين استقبال ادامه داشته باشد و مردم خوب كشورمان بتوانند نمايشگاه را ببينند و از اين دستاوردها و ظرفيت‌ها بازديد داشته باشند.

– يكي از موضوعاتي كه مردم امروز راضي بودند، بحث انتقالشان از مترو و پايانه‌هايي كه در نظر گرفته بوديد، به محل سالن نمايشگاه بود. كمي در مورد اين مورد برايمان بگوييد.

با استقرار و شروع به كار تيم جديد مديريتي در نمايشگاه شهر آفتاب و پيگيري‌هاي ويژه‌اي كه داشتند، امسال نسبت به سه دوره گذشته ما خدمات حمل و نقل و رفاهي بهتري در شهر آفتاب داريم. يكي از همين موارد مترو بود، موضوع بعدي حمل و نقل عمومي از طريق اتوبوس بود و حالا ساير خدمات. پاركينگ‌ها را به صورت كامل، هم در ضلع غربي و هم در ضلع شرقي به اين كار اختصاص داديم و يكسري خدمات حمل و نقل داخل شهر آفتاب را هم ما امسال اضافه كرديم. سال‌هاي گذشته هم بود، ولي امسال بيشتر اين را در نظر گرفتيم. اينها باعث شد كه رضايت بهتر و بيشتري از نحوه برگزاري براي بازديدكنندگان پيش بيايد. از اين بابت خوشحاليم؛ اگر كار ديگر و ويژه‌تري هم واقعا شود و پيشنهاد بيايد، ما انجام مي‌دهيم. رستوران‌ها را امسال توسعه داديم، فضاي خدماتي كافي‌شاپ‌ها و فروشگاه‌ها را توسعه داديم. اينها مشكلاتي بود كه در شهر آفتاب در دوره‌هاي قبل وجود داشت، ‌ولي امسال با برنامه‌ريزي‌اي كه انجام شده، به نظرم اين موضوعات تا حدي برطرف شده است.

– از دو نكته در نمايشگاه استقبال خوبي شده و بخشي از مردم خيلي رضايت داشتند، مخصوصا خانواده‌ها، بخشي را آماده كرده بوديد براي دغدغه‌هاي خانواده‌هاکه همان محل بازی کودکان است  و يكي هم اين‌كه ساعت نمايشگاه را افزايش داديد، استقبال زياد بود و شرايط سخت شده بود براي اين‌كه مردم از سالن خارج شوند. آيا در روزهاي آتي هم امكان اين هست؟

امكانش وجود دارد كه نمايشگاه تمديد شود در ساعات پاياني. امروز درخواست بود كه نمايشگاه را زودتر شروع كنيد. شدني نيست، گرچه كه امروز يك تعداد از شهروندان تهراني قبل از ساعت 11 در نمايشگاه و در محل ورودي‌ها مستقر شده بودند براي بازديد. امكان دارد اگر فضا و استقبال ادامه داشته باشد براي روزهاي پاياني هفته، اين اتفاق رخ دهد. در صورت رضايت غرفه‌دارانمان هم ما اين برنامه تمديد را خواهيم داشت.

– كمي هم در مورد غرفه‌هاي جانبي برايمان صحبت مي‌كنيد؛ بحث كلاسيك را داشتيد، بحث تفريحات.

بله، ما بخش خودروهاي كلاسيك را داشتيم؛ غرفه‌هايي در قالب شركت‌هاي خدمات در حوزه تيونينگ و آپشن و موضوعات اپليكيشن را داشتيم با حوزه‌هاي استارتاپي و اين‌كه تست درایوهاي محصولات جديد را داشتيم، يكسري خودروهاي كلاسيك خيلي قديمي در حوزه حمل و نقل عمومي را امسال آورديم با همكاري سازمان اتوبوسراني شهرداري تهران. اينها هم برنام‌هايي بود كه ما براي حاشيه كار و توجه بيشتر علاقمندان در نظر گرفتيم و اميدواريم از عملكرد ما راضي باشند.

– خاص‌ترين بخش نمايشگاه از نظر بانوان نمايشگاه، بحث تست درایو خودروي سنگين بود كه براي اولين بار در ايران دارد انجام مي‌شود در حوزه نمايشگاهيصورت پذیرفت.

اين كاري بود كه شركت شايان ديزل در نمايشگاه انجام داد و به قول شما شايد اولين بار كه در حاشيه يك نمايشگاه محصول ديزل و خودروي سنگين تست مي‌شد. من هم ديدم و استقبال خيلي خوبي هم شد و حتي بعضي از مديران شهري و نمايشگاهي را هم ديدم كه اين تست را انجام دادند. باعث خوشحالي است و بالاخره نمايشگاه جذابيت‌هاي خاص خودش را دارد و اين موضوعات بر جذابيت نمايشگاه اضافه مي‌كند.

– نمايشگاه بعدي خودروي شما در كدام شهر است؟

بايد قطعي شود. ان‌شاءالله اصفهان، شيراز، مشهد، كلانشهرها را داريم و تاريخ‌هايشان نهايي شود، حتما اعلام مي‌كنيم.

– طبق روال هميشه با همين كيفيت برگزار مي‌شود؟

بله، حتما تلاش مي‌كنيم كه نمايشگاه خوبي باشد. خيلي از اين غرفه‌داران بر اساس آن همكاري ساليان گذشته و آن اعتمادي كه وجود دارد، پاي كار هستند. ما هم تا جايي كه مي‌توانيم، تعامل مي‌كنيم. بالاخره تعامل را بخش اصلي اين موفقيت و اين است. اميدوارم بتوانيم يك همكاري درازمدت با توليدكنندگان خوب كشورمان داشته باشيم.

انتهای پیام /

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟