استقبال مردم از خودروی لاماری ما را تشویق به افزایش تولید کرده است

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
استقبال مردم از خودروی لاماری ما را تشویق به افزایش تولید کرده است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «خودروپلاس»، خودروی لاماری ایما یکی از جداب ترین خودروهای حاضر در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران از نگاه بازدید کنندگان است خودرویی که توانسته غرفه آرین موتورپویا ار به یکی از پر مخاطب ترین غرفه های این نمایشگاه بذل کند در همین خصوص خبر نگار ما مصاحبه ای با محمد رضا […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «خودروپلاس»، خودروی لاماری ایما یکی از جداب ترین خودروهای حاضر در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران از نگاه بازدید کنندگان است خودرویی که توانسته غرفه آرین موتورپویا ار به یکی از پر مخاطب ترین غرفه های این نمایشگاه بذل کند در همین خصوص خبر نگار ما مصاحبه ای با محمد رضا سیفی مدیر عامل شرکت آرین پارس موتور صورت داده است.

نظر شما در خصوص سامانه فروش یکپارچه فروش خودرو چیست ؟

سامانه فروش انلاین بیشتر از این که تاثیر مثبت بر جریان دسترسی خودرو برای مشتریان داشته باشه تاثیر منفی داشته. وزارت صمت با انجام و تحمیل این روش فروش به شرکت ها، این سیگنال رو به بازار خودرو داده که ساید عرضه دچار مشکل هست و لااقل توی کوتاه مدت قرار نیست مشکلات عرضه حل بشه، همین باعث التهاب بیشتر بازار خودرو شده. امیدواریم وزارت صمت با درایت و تمرکز بیشتر به جای ارائه و تحمیل روش های غیر کارشناسی، به صورت ریشه ای مشکل بازار خودرو که محدودیت عرضه هست رو حل کنه تا این التهاب داخل بازار خودرو برطرف بشه.

کمی در موردمحصولات آینده آرین پارس موتور بفرمایید؟

Compact suv کلاس بی که خودرویی اقتصادی و با تیراژ بالاتر از ایما خواهد بود. همچنین یک مدل سواری کلاس c که باز هم در رده خودروهای با کیفیت و اقتصادی خواهد بود.

لطفا از برنامه های تولید لاماری ایما برایمان بفرمایید؟

تمام تلاشمون رو می کنیم برنامه سه هزار دستگاهی رو در سال جاری به پنج هزار دستگاه افزایش بدیم. واقعا سطح استقبال مردم از خودرو در نمایشگاه خودروی تهران به حدی بود که باعث شده ما به جد و با تمام تلاش به فکر افزایش عرضه خودروی لاماری ایما در سال جاری باشیم.

در خصوص حضور شرکت آرین پارس موتور با محصول لاماری ایما  در نمایشگاه خودروی تهران بفرمایید؟

تجربه بسیار موفقی بود. فکر می کنم برند لاماری و خودروی لاماری ایما با استقبال بسیار بسیار خوبی مواجه شد.

انتهای پیام/

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟