خودروسازی داخلی

معرفی نیسان لیف E پلاس ۲۰۱۹ جدید

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،مدیر بازاریابی و فروش محصولات الکتریکی نیسان در خلال مصاحبه با اتوگاید تأیید کرده این خودرو لیف E پلاس نام داشته و به عنوان مدل سال ۲۰۱۹ وارد بازار خواهد شد. موضوع مهم تر اینکه برایان مارانو گفته این خودرو به پیشرانه الکتریکی ارتقا یافته ای مجهز خواهد شد که قدرت ۲۰۰ اسب بخاری دارد.

اگرچه نسخه استاندارد لیف تنها ۱۴۷ اسب قدرت دارد اما مارانو می گوید زمانی که شما باتری بزرگ تری با ظرفیت بالاتری داشته باشید درها برای داشتن قدرت زیادتر باز است. قدرت زیادتر می تواند وزن زیادتر مجموعه باتری بزرگ تر را خنثی کند و همچنین تجربه رانندگی هیجان انگیزتری را به ارمغان بیاورد.

معرفی نیسان لیف E پلاس 2019 جدید

خب صحبت از باتری شد و باید گفت انتظار داریم ظرفیت ۶۰ کیلووات ساعتی داشته باشد و محدوده حرکتی زیادتر از ۳۲۰ کیلومتر ایجاد کند. نیسان هنوز مشخصات فنی را منتشر نکرده اما برد لیف E پلاس می تواند بهبود قابل توجهی در مقایسه با مدل استاندارد داشته باشد. مدل استاندارد لیف با یک بار شارژ مسافت ۲۴۳ کیلومتری را طی می کند.

معرفی نیسان لیف E پلاس 2019 جدید

مارانو از اشاره به زمان معرفی لیف E پلاس خودداری کرده اما با توجه به عرضه به عنوان مدل سال می توان گفت موعد معرفی آن آینده ای بسیار نزدیک است. از آنجایی که نیسان در نمایشگاه پاریس شرکت نمی کند بنابراین احتمال معرفی این خودرو در نمایشگاه لس آنجلس وجود دارد. البته این خبر تأیید نشده اما معرفی E پلاس در بزرگ ترین بازار خودروهای الکتریکی آمریکا توجیه پذیر است.

معرفی نیسان لیف E پلاس 2019 جدید

جدای از بحث درباره نسخه جدید نیسان لیف، گفت وگوی اتوگاید و مارانو به لیف نیسمو نیز کشیده شده است. البته مارانو هیچ اطلاعاتی درباره این خودرو ارائه نکرده و گفته است:

معرفی نیسان لیف E پلاس 2019 جدید

ما هیچ بیانیه ای درباره نسخه نیسمو لیف منتشر نکرده ایم بنابراین چه کسی می داند که آینده چگونه خواهد بود؛ اما واقعاً بیانیه ای منتشر نشده است.

منبع:نوداد

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا