اخبار ویژهاسلایدر بالااسلایدر بزرگمعرفی خودرو

معرفی لکسوس LM در اتو شانگهای ۲۰۲۳

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری «خودروپلاس»، کمپانی لکسوس،  لکسوس LM کاملا جدید را در اتو شانگهای ۲۰۲۳ معرفی کرد و در بیش از ۶۰ کشور در سراسر جهان از جمله اروپا و ژاپن این خودرو را عرضه خواهد کرد.برند لکسوس به خاطر روحیه نوآورانه خود و ارائه طیف وسیعی از محصولات به برندی برای رفع نیازهای مشتریان در سطح جهانی شناخته می شود.

معرفی لکسوس LM

 

نسل اول لکسوس LM در سال ۲۰۲۰ تولید شد تا تقاضای مشتریان برای MPV هادر آسیا را برآورده کند. LM جدید کاملاً بازطراحی شده است تا تجربه ای لوکس و راحت را برای همه سرنشینان با تمرکز بر راحتی سواری و عملکرد ارائه دهد.

معرفی لکسوس LM

طراحی بیرونی دارای فرمی براق و ظریف است که منعکس کننده زبان طراحی برند است، در حالی که فضای داخلی برای رانندگان عملی و ظریف‌تر و صندلی‌ها و فناوری‌های دقیق برای مسافران ارائه می‌دهد.

معرفی لکسوس LM

 

تاکامی یوکو، مهندس ارشدبین المللی لکسوس LM

 

لکسوس LM جدید برای پاسخگویی به سبک زندگی متنوع مشتریان لوکس ساخته شده است. این مفهوم ایجاد فضایی متحرک بود که در آن مشتریان بتوانند خودشان باشند و از شلوغی و  زندگی روزمره خود رهایی یابند( هدف الهام بخشیدن به فکر و عمل مثبت بو)

 

تیم توسعه با چالش ترجمه Lexus Driving Signature به LM روبرو شد که بسیاری از مشتریان از صندلی عقب با رانندگی راننده لذت می برند. آنها متوجه شدند که با ارائه دینامیک رانندگی وفادار به نیات راننده، می توانند احساس امنیت و ظرافت را برای سرنشینان صندلی عقب ایجاد کنند.

این تیم به تمام جزئیات، از شاسی و بدنه گرفته تا سیستم تعلیق و طراحی آیرودینامیک توجه داشت. صندلی‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از نوسانات بدن جلوگیری می‌کنند و فضای داخلی با کیفیت بالا طراحی شده است. این تیم امیدوار است که مشتریان از “لوکس حرکت کننده” که لکسوس با اشتیاق و دقت ایجاد کرده است، لذت ببرند.

 

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا