خودروی k132 نشان از همت خودروساز و قطعه سازان است

۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹

فرشاد مقیمی مدیر عامل ایران خودرو تولید خودروی جدید k132را نشان از همت همگانی در تولید دانست وافزود این خودرو تا پایان سال به تولید انبوه خواهد رسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خودرو پلاس، فرشاد مقیمی مدیر عامل ایران خودرو در این نشست در جمع قطعه سازان و مجموعه های تولیدی گفت :خدا را شاکریم که توانستیم تولید را به تثبیت برسانیم و روزانه دو هزار تا دوهزار و دویست دستگاه خودرو در سه ماهه اول تولید کنیم .
وی افزود افتخار میکنیم محصولی را تولید کرده ایم که نماد خود باوری است و امروز ۹۲/۳درصد این خودرو داخلی سازی است .
مقیمی در ادامه در خصوص معوقات تولید گفت :تا شهریور امسال کلیه معوقات خود را تحویل مشتریان خواهیم داد.
وی همچنین دیگر محصولات تولیدی ایران خودرو افزود :خودرویی که امروز با افتخار آن را کاملا ایرانی میدانیم باید گفت بزودی پلت فرم های جدیدی نیز معرفی خواهیم کرد و این خودرو را نیز ارتقا خواهیم داد ،و برای خودرو این خودرو را نیز بزودی به بازار عرضه خواهیم کرد .
مقیمی خاطر نشان کرد بزودی این خودرو را با گیربکس ۶ سرعته به بازار عرضه خواهیم کرد و بعد از آن گیربکس اتوماتیک را معرفی خواهیم کرد که هردوی این گیربکس ها ۱۰۰ درصد داخلی سازی است ،مقیمی ادامه داد :پس از گیربکس های ۶ سرعته و اتومات خودرو k132 را بصورت برقی به بازار عرضه میکنین.
مدیر عامل ایران خودرو گفت :بزودی شرایط فروش و پیش فروش این خودرو را اعلام خواهیم کرد و به جرات باید گفت خودروی با این کیفیت و با این پیشرفته افتخار بزرگی است .
وی افزود :k132 نام پروژه این خودرو است نام جدید این خودرو را بزودی اعلام خواهیم کرد
مقیمی ادامه داد :در این پروژه ۱۳۹ سازنده داخلی ۶ سازنده خارجی و ۱۴ شرکت دانش بنیان حضور داشته اند .

مدیر عامل ایران خودرو خاطر نشان گفت:k132 بهمن ماه تحویل خواهد شد و تمام توان خود را برای انجام این کار انجام خواهیم داد و این قول را میدهیم هر سال یک محصول جدید را به بازار معرفی نماییم

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟