شرايط فعلي بازار خودرو به نفع دلالان بوده است

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷

نماينده مردم بروجرد در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينكه وضعيت كنوني بازار خودرو و اختلاف قيمت خودرو در كارخانه و حاشيه بازار موجب شده تا اقشار متوسط و پايين جامعه ديگر نتوانند صاحب خودرو شوند، اذعان كرد: اين موضوع ضرورت ايجاد مي كند تا عرضه خودرو افزايش يافته و بازار كنترل شود.

به گزارش پایگاه خبری خودرو پلاس، نماينده مردم بروجرد در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينكه وضعيت كنوني بازار خودرو و اختلاف قيمت خودرو در كارخانه و حاشيه بازار موجب شده تا اقشار متوسط و پايين جامعه ديگر نتوانند صاحب خودرو شوند، اذعان كرد: اين موضوع ضرورت ايجاد مي كند تا عرضه خودرو افزايش يافته و بازار كنترل شود.
عباس گودرزي افزود: وضعيت بازار خودرو سبب مي شود تا سياه بازاري به وجود آيد كه عده اي دلال، منافعي را به جيب بزنند و مردم در اين بين متضرر شوند.
او درباره نحوه قيمت گذاري خودرو كه اين روزها بحث داغ رسانه ها شده، عنوان كرد: رئيس دولت بايد اين مساله را حل كند، از طرفي وزارت صمت بايد جدي تر به اين مساله بپردازد.
اين نماينده مجلس در ادامه با تاكيد بر اينكه دو نرخي بودن قيمت خودرو با اين فاصله قيمتي كه امروز شاهد آن هستيم اصلا شايسته نيست، تصريح كرد: اين مساله تنها راهي براي افراد سودجو و سوء استفاده گر ايجاد كرده كه حتما بايد مديريت شود.
گودرزي با اشاره به فرمايشات اخير مقام معظم رهبري، خاطرنشان كرد: طبق فرمايشات ايشان ما اين توانمندي را داريم تا سيستم ها را به نحوي ارتقا دهيم كه هم در مصرف سوخت، هم در كيفيت و هم در استحكام و… بهره‌وري بيشتري داشته باشيم. هم چنين مي توانيم محصول بهتري به بازار ارايه داده و قدرت رقابتمان را افزايش دهيم.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟