اخبار ویژهاسلایدر بالاخودروسازی داخلی

سلیمانی در شرایط تحریم در سایپا خیلی خوب کار کرد/ادامه تولید در دوران تحریم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «خودروپلاس»، علی جدی نماینده شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد ۲ ساله سلیمانی مدیرعامل سایپا گفت: به نظر می رسد آقای سلیمانی عملکرد خوبی داشته و به رغم تحریم، ایشان به نسبت گذشته خوب کار کرده است.

وی با اشاره به تلاش مدیران سایپا برای طراحی و تولید خودروهای جدید افزود: تلاش مدیران سایپا در این زمینه خیلی خوب بوده است، چرا که در شرایط تحریم نه تنها روند تولید را حفظ کردند بلکه نوآوری در خط تولید هم داشتند.

وی تاکید کرد: این یک نقطه قوتی برای سایپا بوده و برای این موفقیت تلاش صورت گرفته است.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص تولید ۱۰ خودروی جدید سایپا در سال جدید و ظرف ۲ سال آینده گفت: اگر واقعا یک نوآوری اساسی انجام شود و خودروی مناسب روانه بازار شود خیلی عالی است.

جدی تاکید کرد: اما معتقدم که خودرو، باید با کیفیت عالی تولید شود تا رضایتمندی بازار و مشتری را کسب کند و حتما نیاز نیست که ۱۰ خودروی جدید تولید شود بلکه ۲ تا سه خودروی با کیفیت تولید شود، هم خوب است.

وی با بیان اینکه باید کیفیت خودرو را افزایش داد، افزود: اگر تعداد زیاد خودرو طراحی و تولید شود شاید به کیفیت چندان توجه نشود و چون تعداد کمتری از هر نوع خودرو تولید می شود، ممکن است توجیه اقتصادی چندانی نداشته باشد.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی  پیشنهاد کرد تا خدمات پیش فروش خودروها نیز افزایش یابد.

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا