اخبار عمومی خودرواخبار ویژه

شوروم جدید فرداموتورز با نمایش جدیدترین خودرو وارداتی کشور افتتاح شد

جیلی آزکارا، جدیدترین و یکی از باکیفیت ترین خودروهای جدید وارداتی به بازار خودرو ایران در شوروم مرکزی جدید فرداموتورز در معرض بازدید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس» در روزهایی که شرکت‌های مختلف از محصولات وارداتی خود رونمایی کرده و تب واردات خودرو همچنان داغ است، به زودی شاهد عرضه خودرو آزکارا از گروه خودروسازی مطرح و پیشتاز جیلی خواهیم بود، شرکتی که برندهای معتبر و شناخته شده ای نظیر ولوو و لوتوس را زیرمجموعه خود داشته و به واسطه همین پیوند، جیلی را باید بی گمان اروپاییترین برند چینی بازار نامید.
جیلی آزکارا هیبریدی که به زودی در دور جدید فروش سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه خواهد شد با ارائه ترکیبی ایده آل از طراحی مدرن، قدرت، هندلینگ و مصرف بهینه می تواند طیف وسیعی از مشتریان و علاقهمندان را شیفته خود کند. آزکارا با برخورداری از پیشرانه برقی ۴۸ ولت در کنار موتور بنزینی ۱۵۰۰ سی سی توربوشارژ با تزریق مستقیم سوخت (TGDI) قادر به تولید ۱۹۰ اسب بخار قدرت است که به وسیله یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ ها منتقل می شود.
این خودرو با برخورداری از سیستم چهارچرخ متحرک (۴WD) قادر است علاقهمندان به طبیعت و ماجراجویی را نیز راضی نگه دارد، ضمن آن که با برخورداری از طیف وسیعی از امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی، از جمله رادارها و سیستم های همیار راننده، کروز کنترل تطبیقی، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی و اتوهلد، نمایشگر لمسی ۳/۱۲ اینچی و کلاستر پشت فرمان ۷ اینچی، شارژر بیسیم تلفن همراه، تهیه مطبوع دوگانه، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، سانروف پانوراما و… برای هر مشتری با هر نوع سلیقه ای حرف های زیادی برای گفتن دارد.
این روزها شوروم جدید مرکزی فرداموتورز میزبان این تازه وارد چینی (بخوانید اروپایی) بازار خودرو کشورمان است و این محصول جدید را در کنار سایر خودروهای برند فرداموتورز، از جمله سوبا M4، FMC T5 و FMC SX5 در معرض نمایش و بازدید عموم قرار داده است.
این شوروم که به تازگی و با طراحی جدید فعالیت خود را از سر گرفته در منطقه پارک وی تهران واقع شده و با دسترسی سریع و آسان میتواند پذیرای مشتریان و علاقه مندان به خودرو باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا