اخبار خودرو داخلی

بازدید آنلاین از مراسم قرعه کشی ایران خودرو رکورد زد

به گزارش پایگاه خبری خودرو پلاس، تعداد بازدید آنلاین نسبت به تعداد دنبال کنندگان این صفحه که حدود ۱۸۶ هزار نفر است، عدد کم سابقه ای به شمار می‌رود.
حدود۳۰ درصد از دنبال کنندگان درحال تماشای مراسم بوده اند و در مجموع تا لحظه تنظیم این خبر پخش زنده مراسم بیش از ۱۶۰ هزار بار در اینستاگرام دیده شده است.
استقبال از این اقدام نتیجه سیاست گذاری های صحیح در اطلاع‌رسانی به موقع و شفاف در حوزه رسانه‌های رسمی و فضای مجازی به مخاطبان ارزیابی می‌شود.

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا