اخبار ویژهخودروسازی داخلی

تاکید مسئولان استان اصفهان بر استفاده از ظرفیت های گروه بهمن

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس»، مسوولان استانداری و مدیران شورای اسلامی اصفهان در بازدید از غرفه گروه بهمن در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت در نمایشگاه بین المللی اصفهان ضمن اشاره بر کیفیت بالا و تنوع محصولات گروه بهمن بر استفاده از ظرفیت های گروه بهمن و توجه شهرداری شهر اصفهان برای خرید و انعقاد قرار داد با این مجموعه خودروسازی تاکید کردند.

کیفیت و قیمت محصولات گروه بهمن فراتر از انتظارم بود

مهران زینلیان معاون عمرانی استانداری اصفهان در حاشیه بازدید از غرفه گروه بهمن در یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترانزیت در نمایشگاه بین المللی اصفهان با بیان اینکه کیفیت و قیمت محصولات خودرویی این مجموعه فراتر از انتظار و تصورم بود، گفت: به دنبال این هستیم شهرداری اصفهان را به سمت استفاده از ظرفیت گروه بهمن بویژه در بخش اتوبوس های شهری و سایر محصولات این مجموعه سوق دهیم.

 

در شهر اصفهان می توانیم از ظرفیت گروه بهمن استفاده کنیم

امیر حسین کمیلی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیز در حاشیه بازدید از غرفه گروه بهمن در یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترانزیت در نمایشگاه بین المللی اصفهان گفت: گروه بهمن یک مجموعه قوی و با سابقه دیرینه در بخش خصوصی است و به دلیل تنوع و کیفیت بالای محصولاتش می توانیم از فرصت و ظرفیت این مجموعه در شهر اصفهان بهره مند شویم.

وی همچنین افزود: با استفاده از ظرفیت گروه بهمن می توانیم در اصفهان سرمایه گذاری خوبی داشته باشیم.

 

“مشاهده به روزترین قیمت خودرو داخلی ، قیمت خودرو خارجی و قیمت موتور سیکلت را از رسانه خبری خودروپلاس دنبال کنید “

 

 

محصولات گروه بهمن موجب افتخار است

محمد نورصالحی رییس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در حاشیه بازدید از غرفه گروه بهمن با تاکید بر اینکه گروه بهمن و خودروهای تولیدی این مجموعه موجب افتخار است؛ خاطرنشان کرد: پیشنهاد می کنیم مدیران شهرداری ضمن بازدید از دستاوردهای گروه بهمن با استفاده از ظرفیت این مجموعه، بتوانند قراردادهایی مشترک و فی مابین برای خرید محصولات منعقد کنند.

گفتنی است؛ گروه بهمن محصولات خود را در سه گروه سنگین، تجاری و سواری در بازه زمانی ۴ الی ۷ مرداد ماه ۱۴۰۱ در یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترانزیت اصفهان به علاقمندان معرفی کرد.

در گروه خودروهای سواری، دیگنیتی پرستیژ و ریسپکت برای اولین بار در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است؛ به همین ترتیب در دسته خودروهای تجاری سبک، خودروی کاپرا و اینرودز معرفی شد.
بهمن محصولات جدید خود در حوزه خودروهای سنگین را به این نمایشگاه می آورد؛ کامیون ۲۶ تن، FAW 460، فورس ۸.۵ تن، امپاور از جمله خودروهای تجاری و باری هستند که معرفی شده است.
همچنین؛ در حوزه خودروهای خدمات شهری و حمل و نقل شهری نیز گروه بهمن محصول داشت و خودروی آتش نشانی، مینی بوس پگاسوس، اتوبوس CITY12 در معرض دید قرار گرفت.

 

” جدیدتریناخبار خودرو داخلی و اخبار خودرو خارجی را در رسانه خودرو پلاس دنبال کنید “

 

انتهای پیام/

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا