اخبار ویژهاخباربرگزیدهاسلایدر بزرگخودروسازی داخلی

دیگنیتی در خط تولید بهمن موتور قرار گرفت اما خبری از شرایط فروش نیست

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «خودروپلاس»، دیگنیتی ،محصول جدید گروه بهمن که می توان آن را خاص ترین خودروی سال ۹۹ در صنعت خودروی کشور دانست این روزها در خط تولید بهمن موتور در حال تولید است، اما گویا بر خلاف تبلیغات این محصول که در هر جای کشور دیده می شود خبری از پیش فروش این خودروی جذاب نیست .
خودرویی که می تواند دید مصرف کنندگان را نسبت به محصولات مشارکتی در کشور کمی تغییر دهد ،دیگنیتی بهمن موتور بدلیل شباهت زیاد ظاهری با آئودی Q5وجذابیت های بسیاری که در آپشن های بکار رفته در این خودرو قرارداده شده مشتریان بسیاری را منتظر خود قرارداده است .
مشتریانی که حالا هر روز خبر های حوزه خودرو وسایت بهمن موتور را بررسی می کنند تا شاید خبری از شرایط فروش این خودرو بر سایت شرکت تولید کننده مشاهده نمایند.
اما به واقعیت چرا خبری از شرایط فروش دیگنیتی نیست ؟
روز گذشته تصاویری از سوی یکی از مخاطبین خودروپلاس برای این پایگاه خبری از خط تولید بهمن موتور ارسال شد که خبر از تولید این خودرو در خط تولید می داد و همانطور که در تصویر ارسالی پیداست گویا قرار است دیگنیتی با رنگ های جذابی در این روزهای سرد خودروسازی کشور به بازار بیاید.
اما چرا تاکنون با توجه به تبلیغات گسترده و جذب مشتریان بالقوه خبری از شرایط فروش دیگنیتی نیست کمی سوال بر انگیز است که امیدواریم پس از انتشار این خبر مسئولین شرکت بهمن موتور به انتظار مشتریان پایان دهند و خبری در خصوص چگونگی فروش این محصول در اختیار رسانه هاو مشتریان قرار دهند.

عباس مغاری

من عباس مغاری هستم، خبرنگار حوزه خودرو و سردبیر پایگاه خبری خودروپلاس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا