در حوزه خودروهای سنگین؛ گروه بهمن رتبه برتر خدمات فروش را به خود اختصاص داد

۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس»، شاخص های اصلی این ارزیابی، طبق دستورالعمل ضوابط خدمات فروش خودرو شامل ارزیابی نتایج عملکرد، کیفیت، سرعت و هزینه خدماتی مانند وضعيت نمايندگي ها، سيستم های ارتباطي و اطلاعاتي، رعایت ضوابط روش های متفاوت فروش، ضوابط حمل خودرو، رسیدگی به شکایت و… است که کلیه شرکت های عرضه کننده خودرو […]

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس»، شاخص های اصلی این ارزیابی، طبق دستورالعمل ضوابط خدمات فروش خودرو شامل ارزیابی نتایج عملکرد، کیفیت، سرعت و هزینه خدماتی مانند وضعيت نمايندگي ها، سيستم های ارتباطي و اطلاعاتي، رعایت ضوابط روش های متفاوت فروش، ضوابط حمل خودرو، رسیدگی به شکایت و… است که کلیه شرکت های عرضه کننده خودرو در 4 حوزه مذکور مورد سنجش قرار گرفتند.

بر اساس نمرات منتشر شده، بهمن دیزل و سیبا موتور از نظر «وضعیت نظام مدیریتی شرکت‌ها » نمره 84 را از صد نمره بدست آورده‌‎اند که متوسط نمره شرکت‌های خودروساز سنگین در این شاخص36 است. اختلاف فاحش نمره بهمن دیزل و سیبا موتور، در این شاخص کیفیت نظام مدیریتی این شرکت را نشان می‌دهد.

از نظر «میزان رضایتمندی مشتریان» نیز سیبا موتور نمره 74 و بهمن دیزل نمره 64.6 را بدست آورده‌اند.

در ارزیابی «وضعیت نمایندگی‌های مجاز» نیز همچنان بهمن دیزل، رتبه برتر داشته و با نمره 73.9 مقام نخست و سیبا موتور با نمره 69.8 مقام سوم و میانگین نمره صنعت سنگین 41 گزارش شده است. در این شاخص فضا، نیروی انسانی، الزامات محیطی، تجهیزات و فرآیندها ارزیابی می‌شود.

این گزارش حاصل ارزیابی 17 شرکت خودروساز، 236 نمایندگی مجاز عرضه کننده خودروی سنگین در سال 1401 و مصاحبه با 462هزار مشتری بوده است.

” جدیدترین اخبار خودرو داخلی و اخبار خودرو خارجی را در رسانه خودرو پلاس دنبال کنید “

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟