جلوی فروش و واردات فولکس عربی را بگیرید

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹

به گزارش پایگاه خبری خودرو پلاس، چند صباحی است خبر هایی در مورد رهیاب خودروی فولکس در هر دو مدل تیگوان وپاسات در رسانه های مختلف منتشر شده است .رهیابی که وجود آن توهین به یک ملت است . رهیابی که به جای نام خلیج همیشه فارس از نام جعلی خلیج عربی استفاده میکند . […]

به گزارش پایگاه خبری خودرو پلاس، چند صباحی است خبر هایی در مورد رهیاب خودروی فولکس در هر دو مدل تیگوان وپاسات در رسانه های مختلف منتشر شده است .رهیابی که وجود آن توهین به یک ملت است . رهیابی که به جای نام خلیج همیشه فارس از نام جعلی خلیج عربی استفاده میکند . مگر غیر این است که بیش از هزاران شهید برای قطره قطره این آب  خون خود را ریخته اند  ، مگر غیر این است هنوز پس از سی و چند سال استخوانهای مطهر شهدایمان به کشور باز میگردد . حالا  چرا باید چنین خودرو های با نام جعلی به کشور وارد شود ؟

این فقط دو حالت دارد یا خودرو های فولکس واگن از کشور های عربی وارد کشور شده اند چون د ر این کشورها با نغییر در  رهیاب ها نام خلیج فارس جایگزین خلیج عربی می شود .

یا اینکه فولکس واگن این اشتباه بزرگ را صورت داده که میبایست به صورت رسمی از مردم ایران بابت این اشتباه بزرگ معذرت خواهی کند .

اما در این میان وظیفه دستگاه های نطارتی این است که جلوی  فروش وواردات این خودروی عربی گرفته شود تا دیگر هیچ خودرو سازی در دنیا جرات نکند نام جعلی خلیج عربی را جایگزین نام بزرگ خلیج همیشه فارس کند .

اما جالب اینجاست که در کانال تلگرامی نماینده این شرکت در ایران روز ملی خلیج فارس را تبریک می گوید. آیا این شرکت که خود را نمایندگی معرفی می کند از رهیاب خودروهای خود خبرندارد .

خودرو پلاس بر طبق قوانین این حق را برای ماموت خودرو محفوظ میداند تا جوابیه این شرکت را منتشر نماید .

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟