سايپا بحران هاي داخلي را خوب مديريت كرده است

۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،در اين بازديد سيد كاظم دلخوش، نماينده مردم صومعه سرا در مجلس شوراي اسلامي گفت: راهبري صحيح مي تواند باعث رشد و حركت شود و برعكس آن هم مصداق دارد. نقش مديريت در صنعت خودروسازي كشور بسيار مورد اهميت است و در شرايط كنوني و آغاز مجدد تحريم ها حضور افراد […]

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،در اين بازديد سيد كاظم دلخوش، نماينده مردم صومعه سرا در مجلس شوراي اسلامي گفت: راهبري صحيح مي تواند باعث رشد و حركت شود و برعكس آن هم مصداق دارد. نقش مديريت در صنعت خودروسازي كشور بسيار مورد اهميت است و در شرايط كنوني و آغاز مجدد تحريم ها حضور افراد كاربلد و با تجربه مي تواند بسيارگره گشا باشد.
نماينده مردم صومعه سرا در مجلس شوراي اسلامي گفت: در صنعت خودرو سازي در داخل كشور رشد خوبي داشته ايم و از مونتاژ خودروهاي خارجي به توليد و طراحي خودرو ملي دست يافته ايم كه نشان از روند مثبت در اين صنعت است البته نقايص و مشكلاتي هم در اين حوزه وجود دارد كه بايد با تلاش همه جانبه سعي در رفع آنها داشته باشيم.
دلخوش بر حمايت بيشتر حاكميت، دولت و مجلس از صنعت خودروسازي در اين برهه زماني تاكيد كرد و گفت: با برطرف كردن مشكلات موجود و تسهيل موانع، اين مسير براي حضور بهتر خودروسازان جهت ارائه محصولات با كيفيت و درخور مردم ايران هموار خواهد شد.
عضوكميسيون اقتصادي مجلس گفت: خوشبختانه گروه خودروسازي سايپا روند مناسبي را در پيش گرفته و با افزايش تيراژ توليد محصولات خود توانسته بحران هاي داخلي را به خوبي مديريت كند. تجربه بالاي مهندس جهرودي و آشنايي ايشان با زنجيره تامين و قطعه سازان هماهنگي مناسبي را ايجاد كرده و باعث ايجاد اشتغال پايدار در شهرهاي كوچك و بهره گيري از نيروهاي متخصص بومي شده است كه منجر به افزايش تيراژ توليد در اين گروه خودروساز شده و اين فعاليت بسيار ارزشمند و قابل تقدير است.
در اين بازديد مهندس جهرودي نيز با اشاره به اهمیت داخلی سازی قطعات خودروهای تولیدی در گروه سایپا گفت: برنامه مدوني جهت انجام اين مهم در گروه خودروسازی سایپا دنبال مي كنيم و بر همين اساس ودرجهت توسعه قطعه سازی داخلی از تمامي قطعه سازان حمايت هاي خوبي تاكنون صورت گرفته است.
وي افزود: توجه به ظرفیت‌های قطعه سازان داخلی درپلتفرم های جدید از برنامه هاي اصلي گروه سایپا است و قطعاًدر توليد خودروهایی که درآینده درگروه خودروسازی سایپا توليد و به بازار عرضه می شود از توان قطعه سازان كشور بیشترین استفاده را خواهيم كرد.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟