آسنا توربو با گیربکس جدید رونمایی شد

۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «خودروپلاس»، در همین زمینه مدیربازاریابی و تحقیقات آمیکو می گوید:آسنا از همان ابتدای سال 97 که به بازار عرضه شد،با توجه به مشخصاتی که داشت بدون رقیب بود.این ویژگی همچنان نیز حفظ شده است. غلامحسین بی ریا ادامه می دهد:با این حال با توجه به نگاه توسعه محور شرکت،آمیکو همواره […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «خودروپلاس»، در همین زمینه مدیربازاریابی و تحقیقات آمیکو می گوید:آسنا از همان ابتدای سال 97 که به بازار عرضه شد،با توجه به مشخصاتی که داشت بدون رقیب بود.این ویژگی همچنان نیز حفظ شده است.

غلامحسین بی ریا ادامه می دهد:با این حال با توجه به نگاه توسعه محور شرکت،آمیکو همواره به دنبال ارتقاء محصولات خود بوده است.به بیان ساده تر همواره به دنبال ارائه بهترین کیفیت به مشتریان است.به همین علت افزایش سطح کیفی و فنی تمام محصولات گروه،در دستور کار قرار دارد. نسخه ارتقا یافته آمیکو آسنا توربو نیز یکی دیگر از محصولات آمیکو است که از یک سو افزایش داخلی سازی و از سوی دیگر از نسل جدید موتور 4k22 میتسوبیشی بهره می برد.
وی می افزاید:آسنا توربو با ۲۱۸ اسب بخار قدرت وگیربکس ۷ دنده دستی بازهم در بازار بی رقیب است.ضمن اینکه تریم داخلی تغییر کرده و بسیار زیبا تر شده است.البته باید اشاره کنم که تفاوت این نسخه با نسخه اتوماتیک در گیربکس دستی است که طرفداران و علاقمندان خاص خود را دارد.
مدیربازاریابی وتحقیقات بازار آمیکو همچنین درخصوص بحث خدمات پس از فروش می گوید:خوشبختانه آمیکو از وجود یک شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سرتاسر ایران بهره می برد که در همه حال در کنار مشتریان هستند.ضمن اینکه همواره همزمان با سفارش گذاری محصول،قطعات نیز سفارش گذاری می شوند.یعنی همیشه هر نوع نیازی که وجود داشته باشد به سرعت برطرف خواهد شد.
بی ریا اضافه می کند: در حال حاضر بیش از ۵۰ نماینده در سرتاسرکشور داریم و انبارها نیزاز ظرفیت خوبی برخوردار هستند.ضمن اینکه افزایش سطح داخلی سازی موحب شده است که سرعت ارایه خدمات افزایش پیدا کند.
وی در پایان با اشاره به شرایط ویژه فروش در زمان برگزاری نمایشگاه می گوید:در این رویداد علاوه بر آسنا توربو علاقمندان می توانند از شرایط ویژه فروش نقدی-اعتباری نمایشگاه استفاده کنند.
به گفته این فعال صنعت خودروسازی کشور کامیون باری ۲میلیارد و 600 میلیون تومان و کمپرسی ۲۶۳۱، سه میلیارد و هشتصد میلیون تومان و میکسر۴میلیارد و پانصد میلیون تومان در این نمایشگاه به فروش می رسند. در این رویداد خریداران می توانند از شرایط پرداخت 50 درصد نقد و 50 درصد اقساط استفاده کنند.


شاسی قدرتمند آسنا؛نقطه قوت محصول جدید

مدیر تحقیق و توسعه آمیکو نیز در خصوص نسل جدید این پیکاپ گفت: شاسی قدرتمند آسنا توسط شرکت آمیکو تولید شده و قابلیت کنترل ضربه در هنگام تصادف را دارد. پیشرانه این محصول با 218 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور می‌تواند لذت رانندگی ویژه ای را به راننده هدیه کند.
صمد زاده همچنین با اشاره به قدرت این محصول افزود: ظرفیت بار این پیکاپ برابر با 3.2 تن بوده و این محصول با گیربکس دستی 6 دنده می‌تواند مورد استقبال آفرود بازان قرار گیرد. وجود سنسور ESP، چهار چرخ دیسک و ترمزهای ضد قفل با سیستم های ABS و EBD ایمنی این محصول را نیز تامین میکند.

تحویل محصول اسنا توربو از ابتدای اسفند سال جاری آغاز خواهد شد.همچنین بر اساس برنامه ریری های صورت گرفته تا پایان سال ۴۰۰ دستگاه و سال آینده ۲ هزار دستگاه از این پیکاپ تولید خواهد شد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟