معدنی های آمیکو در نمایشگاه خودروی مشهد

۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶
آمیکو

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری «خودروپلاس»، شرکت آمیکو بعنوان یکی از قدیمی ترین خودروسازان کار و تجاری با چهره ای متفاوت و غرفه ای به شکل یک معدن دربیست وسومین  نمایشگاه خودروی مشهد حضور پیدا کردندو توانستند در دو روز ابتدای بازدید کنندگان بسیار زایدی را پذیرا باشند. گروه صنعتی آمیکو محصولات خود شامل کامیون۱۹۲۹ […]

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری «خودروپلاس»، شرکت آمیکو بعنوان یکی از قدیمی ترین خودروسازان کار و تجاری با چهره ای متفاوت و غرفه ای به شکل یک معدن دربیست وسومین  نمایشگاه خودروی مشهد حضور پیدا کردندو توانستند در دو روز ابتدای بازدید کنندگان بسیار زایدی را پذیرا باشند.

گروه صنعتی آمیکو محصولات خود شامل کامیون۱۹۲۹ ، کامیون میکسر۲۶۳۱  ، کامیون  کمپرسی۲۶۳۱  و پیکات آسنا در دو نسخه دستی و اتومات را برای بازدید کنندگان به نمایش گذاشت .

آمیکو

آمیکو

گروه صنعتی آمیکو که از دیرباز در عرصه تولید خودروهای کار و تجاری فعالیت داشته و طی سال خای قبل با حضور مستمر در نمایشگاه های تخصصی سعی در جمع نمودن سهم بیشتری از بازار خودروهای کار و تجاری دارد.

آمیکو

آمیکو

گروه صنعتی آمیکو در سال های گذشته با حضور مستمر در نمایشگاه های  خودرو و همچنین سیاست توسعه محصولات توانسته است بعنوان یکی از تولید کنندگان مطرح خودروهای کار و تجاری خود را معرفی نماید.

بیست و سومین نمایشگاه خودروی مشهد از 9 ای 12 شهریور ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی شهر مشهد دایر است .

باز کردن گالری تصاویر
اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟