آشنایی با یک خودرو ساز تازه نفس اما با تجربه

۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
خودروسازی فردا

خودروسازی در کشور ما این روزها در حال یک پوست اندازی است آن هم در شرایط سخت تحریم ، اما در این میان یکی از خودروسازانی که این روزها با محصولات جدیدش وارد بازار شده و توانست تحسین بسیاری را برانگیزد خودروسازی فردا است خودروسازی که با کوله باری از تجربه این روزها بسیار تازه نفس با دو محصول تحت نام و نشان تجاری خود پا به عرصه گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری «خودرو پلاس»، کارخانه اتومبیل‌سازی «فردا» در سال 1392 در زمینی به مساحت 72 هکتار تأسیس شد. فاز اول آن در سال 1395 آغاز به کار کرد و در فروردین ماه 1396 با حضور ریاست محترم جمهوری بهره‌برداری رسمی از خط تولید این خودروساز انجام شد. کارخانه اتومبیل‌سازی «فردا» یکی از مجهزترین بسترهای تولید خودرو در کشور است که تجهیزات فنی و زیرساخت‌های موجود در تولید، قابلیت مونتاژ خودروهای مدرن دنیا را با ظرفیت سالانه 100 هزار دستگاه در این شرکت فراهم آورده است.

در سال 1397 پروژه نشان اختصاصی خودروسازی «فردا» آغاز شد و در سال 1398 نخستین محصول با نشان اختصاصی «فردا موتورز» به بازار آمد. «فردا SX6» اولین محصول این خودروسازی خصوصی است که در کلاس کراس‌اوورهای تورینگ قرار می‌گیرد و همچنان قرار است فرایند عرضه این خودرو ادامه داشته باشد. دومین محصول خودروسازی «فردا»، کراس‌اوور “SX5” نام دارد و در اواخر پاییز 99 معرفی شد. این محصول اولین پیش‌فروش خود را در ابتدای دی ماه 1399 تجربه کرد و توانست در اولین عرضه خود موفق ظاهر شود.

در حال حاضر، شرکت خودروسازی «فردا» در تلاش است در کلاس‌های فنی مختلف محصولات خود را به بازار ایران معرفی کند. همچنین این شرکت با عقد قراردادهای مهندسی به دنبال به‌دست آوردن امتیاز محصولات مختلف بوده و در همین مسیر توانسته است دو کراس‌اوور را با نشان اختصاصی «فردا موتورز» به بازار عرضه کند. خودروسازی «فردا» در زمینه افزایش عمق داخلی‌سازی قدم‌های مثبتی برداشته است و این روزها سعی می کند محصولات جدیدش را با همکاری قطعه‌سازان مختلف تولید کند.

در بحث فروش و خدمات پس از فروش با توجه به ظرفیت‌های «هلدینگ GBG»، این مجموعه خودرویی بیش از 100 عاملیت را در سراسر کشور دارد و در کنار ارائه خدمات به سایر محصولات وارداتی و مونتاژی، خدمات پس از فروش محصولات «فردا موتورز» را نیز آغاز کرده است.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟