ازبرندگان مسابقات جام فردا موتورز تقدیر شدند

۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس، شرکت خودروسازی فردا همزمان با شروع سال ۱۴۰۱ و در راستای انجام مسئولیت اجتماعی، با همکاری هیأت تنیس استان مازندران، مسابقات تنیس جام فردا موتورز را برگزار کرد. گروه خودروسازی فردا در آغاز سال جدید، جهت اشاعه ورزش قهرمانی و فرهنگ سلامت محور اقدام به برگزاری مسابقات تنیس جام فردا […]

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس، شرکت خودروسازی فردا همزمان با شروع سال ۱۴۰۱ و در راستای انجام مسئولیت اجتماعی، با همکاری هیأت تنیس استان مازندران، مسابقات تنیس جام فردا موتورز را برگزار کرد.

گروه خودروسازی فردا در آغاز سال جدید، جهت اشاعه ورزش قهرمانی و فرهنگ سلامت محور اقدام به برگزاری مسابقات تنیس جام فردا موتورز کرد. در این مسابقات که با حضور ۲۷ تیم دو نفره در ایام تعطیلات نوروز در استان مازندران برگزار شد، چهره تیم‌های برتر مشخص شد.
تنیس بازان سطح حرفه‌ای و بومی استان مازندران و گردشگران سواحل و شهرهای توریستی شمال کشور، شرکت‌کنندگان نخستین دوره تورنمنت تنیس جام فردا موتورز را تشکیل دادند که طی ۶ روز از تاریخ چهارم تا نهم فروردین ماه  به مصاف هم رفتند.

در تورنمنت تنیس جام فردا موتورز در نهایت هشت تیم از میان ۲۷ تیم حاضر به عنوان تیم‌های برگزیده انتخاب و از سوی شرکت فرداموتورز به عنوان حامی مالی و معنوی این مسابقات و همکاری عاملیت نواخودرو شمال با جوایز نقدی تقدیر شدند.
مسابقه فینال این جام که در رشته دوبل یا دو نفره برگزار شد،  مراسم اهدای جوایز تیم‌ها، داوران و نفرات برگزیده با حضور لطیفیان رئیس هیأت تنیس استان مازندران،  بلالی مقدم رئیس هیأت تنیس بابلسر و محمدرضا آریان‌نژاد، مدیر بازاریابی خودروسازی فردا برگزار شد.
آریان نژاد، در پایان ضمن تقدیر از نفرات برگزیده و تیم داوری این دوره از مسابقات تاکید کرد: خودروسازی فردا، علاوه بر ورزش قهرمانی در سراسر کشور، از استعدادهای ورزشی در تمامی رشته‌ها بخصوص ورزش بانوان نیز حمایت می‌کند. وی تاکید کرد: خودروسازی فردا، علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت، تلاش می‌کند در ارتقای سبک زندگی هموطنان نیز قدم‌های مهمی بردارد که این کار را با حمایت از فعالیت‌های ورزشی مردان و زنان با جدیت ادامه خواهد داد.

حمایت فردا موتورز از ورزشکاران

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟