تویوتا یاریس هیبرید هاچ‌بک در اختیار افرادخاص

۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

تویوتا یاریس هیبرید هاچ‌بک، یکی از کمیاب‌ترین خودروهای تویوتا در ایران محسوب می‌شود.طبیعتا با خودروی خاصی روبه‌رو نیستیم و دلیل این کمیابی، به اعمال مجدد تحریم‌ها و ممنوعیت واردات در سال ۲۰۱۸ برمی‌گردد. به گزارش پایگاه خبری«خودروپلاس»آخرین نسخه وارد شده به ایران از یاریس، به مدل ۲۰۱۶ آن برمی‌گردد.مردم از این خودرو استقبال نسبتا خوبی […]

تویوتا یاریس هیبرید هاچ‌بک، یکی از کمیاب‌ترین خودروهای تویوتا در ایران محسوب می‌شود.طبیعتا با خودروی خاصی روبه‌رو نیستیم و دلیل این کمیابی، به اعمال مجدد تحریم‌ها و ممنوعیت واردات در سال ۲۰۱۸ برمی‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری«خودروپلاس»آخرین نسخه وارد شده به ایران از یاریس، به مدل ۲۰۱۶ آن برمی‌گردد.مردم از این خودرو استقبال نسبتا خوبی کردند و ایرتویا را وادار به واردات نسخه ۲۰۱۸ و هیبرید آن به ایران کرد.

طراحی یاریس ۲۰۱۸ جذاب‌تر و جوان‌پسندتر از نسل قبل خود شده بود و مطابق با سیاست‌های جدید تویوتا برای محصولات خود بود.

چراغ‌های جلو بزرگتر از نسل قبل شده و کشیدگی مدل قبلی را از دست داده است.با ایجاد فضاهای مختلف، جلوپنجره خودرو بزرگتر شده و ظاهری تهاجمی‌ و عضلانی‌تر برای این هاچ‌بک کوچک ژاپنی در نظر گرفته شده بود.

اگر واردات ادامه پیدا می‌کرد، احتمالا شاهد ورود نسخه‌های دو رنگ این خودرو می‌بودیم و محدود به همین رنگ‌های سفید واردات شده نمی‌شد.

همان تغییراتی که برای چراغ‌های جلو رخ داده بود، در قسمت عقب هم به نوعی دیده می‌شود.سبک طراحی چراغ‌ها در این قسمت V شکل شده و فضایی اسپرت را تلقی می‌کند.

قسمت‌های پایینی سپر عقب همچنان طراحی ساده و اقتصادی خود را حفظ کرده‌اند./خبرآنلاین

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟