سایپا شاهین به مشتریان تحویل شد/گارانتی سه ساله برای نوبرانه سایپا

۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱

خودروی شاهین محصول جدید خودروسازی سایپا به مشتریان تحویل شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خودروپلاس، با آغاز اعیاد شعبانیه گروه خودروسازی سایپا اقدام به تحویل اولین سری محصول جدید خود یعنی شاهین نمود، در این مراسم که با حضور مسئولین لشکری و کشوری برگزارشد اولین سری خودروی شاهین به مشتریان این خودرو تحویل شد در این مراسم باقری قائم مقام مدیر عامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت :باید امروز را تولد شاهین نام گذاری نمود،هشت ماه پیش که با پراید خدا حافظی کردیم شاهین را وارد خطوط تولید نمودیم و این را باید یک تحول در سایپا دانست .

وی خاطر نشان کرد:شاهین خودرویی با کیفیت وبا استاندارد های روز تولید شده است واین را نه ما بلکه استانداردهای بروز دنیا در تست این خودرو نشان داده اند و لخاطر همین امر سایپا این خودرو را با سه سال گارانتی عرضه می کند .

باقری افزود: امروز از اپلیکیشن سایپا نیز رونمایی خواهیم کرد و راه ارتباطی خودمان با مشتریان عزیز را نزدیکتر از پیش خواهیم نمود،مشتریان میتوانند در این اپلیکیشن کلیه خدمات خدمات پس از فروش ،بیمه خودرو و حتی ثبت نام خودروی خودرا پیگیری نمایند و خدمات برای خودروهای خود در یافت نماید .

وی اشاره کرد:باید توجه داشت شاهین در شدید ترین شرایط تحریم طراحی و تولید شد و باید افتخار کنیم که توانستیم با وجود تمام محدودیت ها و وجود ویروس کرونا شاهین را به موقع تولید و به دست مشتریانمان برسانیم.

انتهای پیام/

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟