طراح سابق بی ام و، به کیا پیوست

۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳

یواخن پیزن در مسئولیت جدید خود در کیا، به عنوان نایب رئیس گروه طراحی داخلی و مستقر در مرکز طراحی کیا در نامیانگ کره جنوبی مستقر خواهد شد. او همچنین به همکار سابق خود، کریم حبیب که اکنون معاون ارشد و مدیر مرکز طراحی کیا است، گزارش خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری خودروپلاس،مسئولان کیا می‌گویند که پیزن بر طراحی داخلی خودروهای آینده این شرکت نظارت خواهد کرد و توانایی این برند را در طراحی داخلی برای طیف وسیعی از خودروهای الکتریکی  و هیبرید در آینده تقویت خواهد کرد. خودروساز کره جنوبی اضافه كرد كه استخدام پیزن بخشی از تلاش‌های گسترده‌ی آن‌ها برای طراحی در خودروهای برقی است.

پیزن در بیانیه‌ای گفت:

من مشتاقانه منتظر کمک به برنامه‌های جاه‌طلبانه کیا برای آینده با محصولات هیجان‌انگیز و خلاقانه‌ای هستم که باعث تقویت جایگاه آن در بازار می‌شود. کیا تیم طراحی و توسعه بسیار با استعدادی دارد و من بسیار علاقه‌مند هستم تا تلاش‌های خود را برای تقویت هرچه بیشتر این برند جمع کرده و مسیر جدیدی مملو از نوآوری و طراحی‌های پیشرفته را هموار کنیم.

Kia Jochen Paesen / یوخن پائسن کیا

هنوز مشخص نیست که چرا پیزن NIO را ترک کرد، اما خودروساز چینی با مشکل روبرو است و تردید اساسی درباره‌ی توانایی این شرکت برای ادامه فعالیت وجود دارد. با توجه به این موضوع، جای تعجب ندارد که کارمندان به دنبال شرکت‌های بهتری برای کار کردن هستند.

منبع:زومیت

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟