با BMW X7 بیشتر آشنا شوید /نوبرانه آلمانی آگوست 2022 به بازار می آید + تصاویر

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
با BMW X7 بیشتر آشنا شوید /نوبرانه آلمانی آگوست 2022 به بازار می آید + تصاویر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «خودروپلاس»، بی ام و X7 با ترکیبی تکرار نشدنی از انحصار، برتری پویا، فضای مجلل و تطبیق پذیری، به سرعت به موفق ترین مدل BMW در کلاس لوکس تبدیل شده است. و اکنون مشخصات شخصیت منحصربه‌فرد بزرگترین خودروی فعالیت ورزشی (SAV) این برند به لطف اصلاحات طراحی گسترده – به […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «خودروپلاس»، بی ام و X7 با ترکیبی تکرار نشدنی از انحصار، برتری پویا، فضای مجلل و تطبیق پذیری، به سرعت به موفق ترین مدل BMW در کلاس لوکس تبدیل شده است. و اکنون مشخصات شخصیت منحصربه‌فرد بزرگترین خودروی فعالیت ورزشی (SAV) این برند به لطف اصلاحات طراحی گسترده – به ویژه نمای جلویی تاثیرگذار بصری – به‌علاوه پکیج M Sport با ظاهر جدید، چرخ‌های آلیاژی سبک با اندازه‌گیری، به جلوه‌ای چشمگیر تبدیل شده است. تا 23 اینچ (اول از کارخانه برای BMW) و آخرین نسل سیستم کنترل/عملیات iDrive از جمله نمایشگر خمیده BMW و سیستم عامل BMW 8. BMW X7 جدید همچنین با گستره وسیع تری از تجهیزات استاندارد، راننده اضافی همراه است. سیستم های کمکی و آخرین فناوری هیبریدی ملایم 48 ولتی برای سه نوع موتور ارائه شده.

 

BMW X7 جدید یک ستون مرکزی در تهاجم محصولات مداوم در انحصاری ترین نقاط خط تولید مدل های خودروساز ممتاز است. X7 جدید در کارخانه گروه BMW در اسپارتانبورگ، مرکز صلاحیت مدل‌های BMW X در ایالت کارولینای جنوبی آمریکا، تولید خواهد شد. عرضه بی ام و X7 جدید در بازار جهانی در آگوست 2022 آغاز خواهد شد.

با BMW X7 بیشتر آشنا شوید /نوبرانه آلمانی آگوست 2022 به بازار می آید + تصاویر

طراحی بیرونی: ظاهر منحصر به فرد، سبک مترقی

 

بزرگترین مدل BMW X با مهارت بسیار همه کاره خود، ظرافت در جاده و توانایی خارج از جاده را متقاعد می کند. تغییرات طراحی گسترده بیش از هر چیز انحصار بصری بزرگترین مدل BMW X را به وضوح بیشتر برجسته می کند. در واقع، طراحی آن به وضوح بیش از هر زمان دیگری بر وضعیت BMW X7 جدید به عنوان یکی از مدل های شاخص این برند تأکید می کند. نمای جلوی جدید ساختار یافته از نشانه های طراحی خاص BMW مانند چراغ های جلوی دوقلو و جلوپنجره کلیه BMW بهره می برد. در شکل تازه تفسیر شده خود، این ویژگی ها بر وضعیت عمودی خودرو تأکید می کند و حضور جاده ای آن را تقویت می کند. واحدهای چراغ های جلو اسپلیت برای اولین بار در BMW X7 جدید ظاهر می شوند. المان‌های نور افقی LED که در قسمت جلویی بالاتر قرار گرفته‌اند، چراغ‌های موقعیت، چراغ‌های رانندگی در روز و نشانگرهای چراغ راهنما را در خود جای می‌دهند. واحدهای LED که در زیر آنها برای چراغ های جلو و نور بالا قرار گرفته اند، با محفظه تاریک و موقعیت عمیق تعبیه شده در پیش بند جلو، این تصور را ایجاد می کنند که به پس زمینه عقب نشینی می کنند و تنها زمانی که فعال می شوند، نمایان می شوند. چراغ‌های جلوی LED ماتریس تطبیقی ​​جدید با نور بالا غیر خیره‌کننده و توزیع نور تطبیقی، اکنون عملکرد چراغ‌های مه شکن جلو را با نور خودکار آب و هوای بد خود نیز ارائه می‌کنند.

با BMW X7 بیشتر آشنا شوید /نوبرانه آلمانی آگوست 2022 به بازار می آید + تصاویر

روشنایی آبشاری محتاطانه برای دو عنصر جلوپنجره کلیه BMW حس فوق العاده ای را در قسمت جلویی BMW X7 جدید، چه در حالت ثابت و چه در حال حرکت، به ارمغان می آورد. جلوپنجره کلیه BMW “Iconic Glow” یکی از ویژگی های استاندارد BMW X7 M60i xDrive است (مصرف سوخت ترکیبی: 13.3 – 12.2 لیتر در 100 کیلومتر [21.2 – 23.2 mpg imp]؛ انتشار CO2: 303 – 278 g/km در چرخه WLTP؛ ارقام در چرخه NEDC: –) و به عنوان یک گزینه برای مدل های دیگر ارائه می شود. در قسمت عقب، سبک پیشرونده واحدهای سبک بسیار باریک، که اکنون دارای مجسمه سازی سه بعدی هستند، برجسته شده است. نوار کرومی زیبا که واحدهای چراغ عقب BMW X7 جدید را به هم متصل می کند، در یک پوشش شیشه ای نفیس محصور شده است.2023 BMW X7 M60Iپکیج آپشنال و جدید طراحی شده ام اسپورت، ویژگی های رانندگی پویا BMW X7 را روشن تر می کند. و ویژگی های طراحی خاص M برای نمای بیرونی و داخلی نیز به وضوح بر ویژگی های عملکردی BMW X7 M60i xDrive تأکید می کند. رنگ متالیک M Marina Bay Blue را می توان منحصراً برای مدل BMW M سفارش داد. یکی دیگر از افزوده‌های جدید به طیف رنگ‌های بیرونی، متالیک خاکستری مسی درخشان است. رینگ های 20 اینچی سبک آلیاژی به صورت استاندارد در BMW X7 جدید نصب شده اند. مدل‌های پرطرفدار و خودروهای مشخص‌شده با پکیج M Sport با رینگ‌های 21 اینچی آلیاژی M عرضه می‌شوند. چرخ‌های اختیاری 23 اینچی آلیاژی سبک برای اولین بار برای مدل BMW در کارخانه در دسترس هستند.

با BMW X7 بیشتر آشنا شوید /نوبرانه آلمانی آگوست 2022 به بازار می آید + تصاویر

فضای مجلل، تجهیزات استاندارد پیشرفته

احساس فضای سخاوتمندانه در BMW X7 جدید را می توان در سه ردیف صندلی لذت برد. ردیف دوم به صورت استاندارد سه سرنشین را در خود جای می دهد و دو صندلی انفرادی بسیار راحت را به عنوان یک آپشن ارائه می دهد. صندلی های راحتی گرم شونده به صورت استاندارد برای راننده و سرنشین جلو در نظر گرفته شده است. در بازارهای اروپایی، تودوزی چرمی بی‌ام‌و انفرادی مرینو به‌عنوان استاندارد عرضه می‌شود. در سایر بازارها، مشخصات استاندارد شامل سطوح صندلی در تریم جدید Sensafin (در اروپا موجود نیست). این ماده سطحی با کیفیت بالا وگان با خواص چرم مانند دارای لحاف کاری سه بعدی و سوراخکاری سطح است. پانل ابزار جدید طراحی شده – با دریچه های هوای باریک و نوار نور محیطی که به صورت استاندارد در بخش پایینی آن گنجانده شده است – و نمایشگر خمیده BMW یک سبک مدرن را که با دیجیتالی شدن پیشرونده شکل گرفته است را به کابین خلبان می آورند. نوار نور نوآورانه نور محیط استاندارد را تکمیل می کند. نور پس‌زمینه موثر آن – با کمک واحدهای LED و گرافیکی شامل حروف X7 (یا نشان M در BMW X7 M60i xDrive جدید) – عنصر جدایی‌ناپذیر جلوه‌های نور مبتنی بر موقعیت است و هاله انحصاری را در داخل افزایش می‌دهد. کابین. اهرم انتخاب دنده نیز طراحی جدید و پیشرفته ای دارد. گستره گسترده‌تر تجهیزات استاندارد برای BMW X7 جدید برای افزایش راحتی سرنشینان و به حداکثر رساندن رفاه آن‌ها تلاش می‌کند. علاوه بر کنترل تهویه مطبوع اتوماتیک چهار منطقه‌ای، سانروف شیشه‌ای پانوراما و سیستم Hi-Fi، اکنون شامل صندلی‌های راحتی برای راننده و سرنشین جلو، فرمان چرمی اسپرت با پدال‌های تعویض دنده و سینی جدید برای شارژ بی‌سیم سازگار است. تلفن های همراه ویژگی های برجسته لیست گزینه ها شامل سانروف شیشه ای پانوراما Sky Lounge (روشن شده توسط واحدهای LED)، سیستم صدای فراگیر الماس Bowers & Wilkins و سیستم مسافرتی و راحتی جدید طراحی شده است. تهویه فعال صندلی و عملکرد ماساژ نیز برای راننده و سرنشین جلو ارائه می شود. اگر پکیج Comfort جدید مشخص شده باشد، صندلی‌های ردیف دوم و سوم و فرمان و دسته‌های صندلی راننده و سرنشین جلو نیز می‌توانند گرم شوند.

با BMW X7 بیشتر آشنا شوید /نوبرانه آلمانی آگوست 2022 به بازار می آید + تصاویر

موتورهای جدید توسعه یافته با آخرین فناوری هیبریدی ملایم 48 ولت.

طیف موتورها توسط یک موتور 4.4 لیتری V8 بنزینی جدید برای BMW X7 M60i xDrive هدایت می شود که از موتورهایی مشتق شده است که خودروهای با عملکرد بالا را از BMW M GmbH تامین می کند. فناوری M TwinPower Turbo و منیفولد اگزوز متقاطع، واحد 390 کیلووات/530 اسب بخار را با حداکثر گشتاور 750 نیوتن‌متر (553 پوند فوت) با توسعه قدرت تضمین‌شده قابل توجهی آغشته می‌کند.

با BMW X7 بیشتر آشنا شوید /نوبرانه آلمانی آگوست 2022 به بازار می آید + تصاویر

آخرین نسل موتور شش سیلندر خطی در BMW X7 xDrive40i (مصرف سوخت ترکیبی: 10.5 – 9.2 لیتر در 100 کیلومتر [26.9 – 30.7 mpg imp]؛ انتشار CO2: 240 – 210 g/km در چرخه WLTP؛ ارقام در چرخه NEDC: –). این دستگاه دارای انبوهی از نوآوری ها برای فرآیند احتراق، تبادل گاز، کنترل سوپاپ، تزریق و سیستم احتراق است که عملکرد و کارایی را افزایش می دهد. خروجی موتور جدید 35 کیلووات/47 اسب بخار در واحد قبلی، 280 کیلووات/380 اسب بخار است، در حالی که حداکثر گشتاور با 70 نیوتن متر (52 پوند فوت) به 520 نیوتن متر (383 پوند فوت) افزایش می یابد – و می تواند با ورودی سیستم هیبریدی ملایم تا 540 نیوتن متر (398 پوند فوت) افزایش یابد.

با BMW X7 بیشتر آشنا شوید /نوبرانه آلمانی آگوست 2022 به بازار می آید + تصاویر

ارتقاء دقیق موتور دیزلی شش سیلندر خطی در BMW X7 xDrive40d جدید نیز بهبودهایی را در مصرف سوخت و آلایندگی آن به همراه داشته است (مصرف سوخت ترکیبی: 8.7 – 7.6 لیتر در 100 کیلومتر [32.5 – 37.2 mpg imp]؛ انتشار CO2 : 230 – 200 گرم در کیلومتر در چرخه WLTP؛ ارقام در چرخه NEDC: –). حداکثر توان سیستم درایو کلی آن 259 کیلووات/352 اسب بخار است. گشتاور اسمی موتور دیزل 700 نیوتن متر (516 پوند فوت) است که با ورودی سیستم هیبریدی ملایم می توان آن را تا 720 نیوتن متر (531 پوند فوت) افزایش داد.

 

مهمترین ویژگی مشترک این سه موتور، ادغام نسل جدید فناوری هیبریدی ملایم 48 ولتی است. در جدیدترین شکل خود، این شکل از الکتریکی سازی شامل یک ژنراتور استارت نصب شده روی میل لنگ است که در گیربکس ادغام شده است و 9 کیلووات/12 اسب بخار خروجی اضافی و 200 نیوتن متر (147 پوند فوت) گشتاور اضافی را به همراه دارد. همه موتورها با یک گیربکس هشت سرعته استپ ترونیک اسپورت از جمله پدل های تعویض دنده روی فرمان و عملکرد اسپرینت همکاری می کنند. نیروی موتور از طریق سیستم هوشمند تمام چرخ متحرک BMW xDrive به جاده – یا زمین بدون سطح، در صورت لزوم – هدایت می شود.

با BMW X7 بیشتر آشنا شوید /نوبرانه آلمانی آگوست 2022 به بازار می آید + تصاویر

فن آوری پیچیده شاسی، چابکی و راحتی را بهینه می کند

سیستم تعلیق بادی تطبیقی ​​دو محوره به‌صورت استاندارد با دمپرهای کنترل‌شده الکترونیکی همکاری می‌کند تا قدرت دینامیکی BMW را همراه با راحتی عالی در سفرهای طولانی ارائه دهد. مشخصات استاندارد BMW X7 M60i xDrive جدید همچنین شامل سیستم فرمان یکپارچه فعال و سیستم Executive Drive با تثبیت کننده رول فعال است. هر دو به عنوان آپشن برای مدل های شش سیلندر در دسترس هستند، مانند بسته xOffroad. همه سیستم‌های شاسی برای BMW X7 جدید تنظیم شده‌اند تا آن را قادر می‌سازند تا طیف گسترده‌ای بین هندلینگ اسپرت و راحتی رانندگی را در بر بگیرد. مشخصات استاندارد BMW X7 M60i xDrive همچنین شامل رینگ های 21 اینچی آلیاژی سبک M و دیفرانسیل M Sport در عقب است. مدل های شش سیلندر به صورت استاندارد با رینگ های 20 اینچی آلیاژی سبک عرضه می شوند. و BMW X7 جدید اولین مدل این برند است که با گزینه ای از رینگ های آلیاژی سبک 23 اینچی در کارخانه عرضه می شود.

با BMW X7 بیشتر آشنا شوید /نوبرانه آلمانی آگوست 2022 به بازار می آید + تصاویر

انتخاب گسترده ای از سیستم های کمک راننده

راحتی و ایمنی در BMW X7 جدید با انتخاب گسترده ای از سیستم های رانندگی خودکار و پارکینگ افزایش یافته است. ویژگی های جدید شامل طیف گسترده ای از عملکردهای ارائه شده توسط سیستم هشدار برخورد از جلو است که اکنون خطر برخورد با دوچرخه سواران، عابران پیاده یا وسایل نقلیه روبرو را هنگام خاموش شدن نیز کاهش می دهد. اگر کروز کنترل اختیاری با عملکرد Stop&Go مشخص شده باشد، ویژگی های دستیار محدودیت سرعت خودکار، نظارت بر مسیر و تشخیص چراغ راهنمایی نیز شامل می شود. همچنین عملکرد هشدار خروج جدید است که هنگام باز کردن درب، سرنشینان را از خطر برخورد آگاه می کند. دستیار پارک استاندارد همچنین شامل دوربین کمکی معکوس و دستیار معکوس می شود. در خودروهایی با دستیار حرفه ای پارکینگ اختیاری، دستیار معکوس اکنون می تواند کار هدایت خودرو را تا مسافت 200 متر بر عهده بگیرد. و دستیار تریلر جدید اجرای مانورهای معکوس را هنگام یدک کشی تریلر آسان تر می کند. دستیار مانور جدید می تواند مانورهایی را که مسافتی بالغ بر 200 متر را پوشش می دهند ذخیره کند. هنگامی که وسیله نقلیه بعدی به نقطه شروع حفظ شده رسید، دستیار مانور می‌تواند تمام کارهای مورد نیاز برای تکمیل مانور، کنترل گاز، ترمزها و فرمان و همچنین تعویض دنده برای حرکت به جلو یا عقب را انجام دهد. در حالی که مانور خودکار در حال انجام است، راننده می تواند بر نظارت بر محیط اطراف خودرو تمرکز کند.

با BMW X7 بیشتر آشنا شوید /نوبرانه آلمانی آگوست 2022 به بازار می آید + تصاویر

2023 BMW X7

 

جدیدترین نسل BMW iDrive با نمایشگر خمیده BMW.استاندارد BMW Live Cockpit Plus در BMW X7 جدید شامل آخرین نسخه از سیستم کنترل/عملیات BMW iDrive است. این بر اساس سیستم عامل BMW 8 است و شامل نمایشگر خمیده BMW است که توسط یک صفحه نمایش اطلاعات 12.3 اینچی و یک صفحه نمایش کنترلی با قطر صفحه نمایش 14.9 اینچ تشکیل شده است. با گروه بندی نمایشگر جدید و گسترش مداوم مهارت دستیار شخصی هوشمند BMW، BMW iDrive جدید کاملاً به سمت عملکرد لمسی و کنترل حرکات و همچنین گفتگو با استفاده از زبان طبیعی طراحی شده است. سیستم ناوبری مبتنی بر ابر BMW Maps را می توان به عنوان یک گزینه با نمای افزوده روی نمایشگر کنترل مشخص کرد. کلید اختیاری BMW Digital Key Plus مشتریان را قادر می سازد تا از طریق فناوری رادیویی فوق عریض (UWB) با امنیت بالا، ب ام و X7 جدید خود را با آیفون اپل خود قفل و باز کنند. و BMW X7 جدید همچنین به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از مزایای یکپارچه‌سازی بهینه تلفن‌های هوشمند، شناسه شخصی‌سازی شده BMW و eSIM طراحی شده برای فناوری جدید تلفن همراه 5G لذت ببرند.

باز کردن گالری تصاویر

انتهای پیام /

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟