فروش ویژه محصولات GATبا تخفیف نمایشگاهی

۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
فروش ویژه محصولات GAT


آرین پارس موتور از فروش همراه با تخفیف ویژه نمایشگاهی در روزهای برگزاری ۲۱ امین نمایشگاه خودرو شیراز خبر داد

به گزارش خودروپلاس، فروش ویژه محصولات GAT در نمایشگاه شیراز 1403، رضا حصاري زنوزي، رئيس فروش قطعات يدكي آرين موتور با اعلام این خبر گفت: علاقه‌مندان به محصولات GAT با حضور در نمایشگاه و دریافت کد تخفیف و سپس مراجعه به نمایندگی آرین موتور در شیراز، می‌توانند نسبت به خرید انواع محصولات این برند اقدام کنند.

وی همچنین درباره محصولات عرضه شده در نمایشگاه هم گفت: سبد کاملی از محصولات GAT در نمایشگاه عرضه می شود که می توان به دو نوع اوكتان هشت نقطه‌اي و سه نقطه‌اي، تميزكننده‌هاي سيستم سوخت‌رساني در سه مدل پلاس، معمولي و خودروهاي هيبريدي، كاتاليزورشوي، شست‌وشودهنده‌هاي موتور و اسپري تميزكننده دريچه گاز اشاره کرد.

فروش ویژه محصولات GAT


حصاری درباره شبكه توزيع محصولات GAT در سطح كشور گفت: تمامی نماينده‌هاي رسمي ميتسوبيشي و لاماري در کنار تعدادی فروشگاه معتبر تمامی محصولات ما را در سطح كشور عرضه می‌کنند.
وی همچنین افزود: علاقه‌مندان به دریافت نمایندگی محصولات GAT با ارائه درخواست به شرکت آرین موتور توربو می‌توانند نسبت به دریافت نمایندگی فروش این محصولات اقدام کنند.

او همچنین ضمن اشاره به بازخورد مثبت مصرف‌کنندگان محصولات GAT در خودروهای لاماری گفت: اين محصول عملكرد سيستم سوخت‌‌رسانی را ارتقا می‌دهد.

فروش ویژه محصولات GAT

فروش ویژه محصولات GAT در نمایشگاه خودروی شیراز تا پاین روز جمعه 25 خرداد ادامه دارد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟