نماینده برتر خدمات پس از فروش نیسان معرفی شد

۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲

شرکت جهان نوین آریا، نماینده فروش و خدمات پس از فروش نیسان موتور ژاپن در ایران ، طی مراسمی از نمایندگی ۱۲۹۱ (احمد قاسم‌پور-فارس و جنوب کشور) به عنوان نماینده برتر کشوری خود در سال ۱۳۹۸تقدیر کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس»،شرکت جهان نوین آریا، نماینده فروش و خدمات پس از فروش نیسان موتور ژاپن در ایران ، طی مراسمی از نمایندگی ۱۲۹۱ (احمد قاسم‌پور-فارس و جنوب کشور) به عنوان نماینده برتر کشوری خود در سال ۱۳۹۸تقدیر کرد.
بر اساس ارزیابی‌های جامع صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI در سال ۱۳۹۸ در زمینه خدمات پس از فروش و بازاریابی در ۱۰ نمایندگی‌‌ سراسر ایران، نمایندگی کد ۱۲۹۱ شهر شیراز برای چهارمین سال متوالی به‌عنوان نماینده برتر و ممتاز معرفی شد.
نمایندگی کد ۱۲۹۱ (احمد قاسم‌پور)، بالاترین امتیاز را در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایرانISQI در زمینه خدمات پس از فروش و پشتیبانی قطعات و همچنین فعالیت‌های وسیع بازاریابی به‌دست آورد.
لازم به ذکر است این نمایندگی در دو شعبه قدوسی شرقی ، سلمان فارسی (پیرنیا)در شهر شیراز فعال بوده و به مشتریان سراسر استان فارس و جنوب کشور خدمات ارائه می‌دهد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟