ورود ۶۵۹ هزار خودرو به گیلان در طرح نوروزی

۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورود ۶۵۹ هزار و ۲۹۶ خودرو به استان و خروج ۵۰۵ هزار و ۸۵۴ خودرو از گیلان در طرح نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس»، فریبرز مرادی  با اشاره به آخرین گزارش آمار تردد طرح نوروزی در استان گیلان، اظهار کرد: براساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار گیلان، از ۲۳ اسفند لغایت ۴ فروردین شاهد تردد یک میلیون و ۱۶۵ هزار و ۱۵۰ خودرو بودیم.

وی از ورود ۶۵۹ هزار و ۲۹۶ وسیله نقلیه به گیلان در طرح نوروزی خبر داد و افزود: همچنین ۵۰۵ هزار و ۸۵۴ وسیله نقلیه از گیلان خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، بیشترین میزان ورودی را از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با میزان تردد ۲۷۳ هزار و ۳۲۳ وسیله نقیله دانست و تصریح کرد: محور رامسر – چابکسر نیز با میزان تردد ۱۷۹ هزار و ۵۱۷ وسیله نقلیه دومین محور پرتردد استان است.

مرادی، همچنین بیشترین میزان خروجی از استان را از طریق محور چابکسر – رامسر با میزان تردد ۱۷۵ هزار و ۲۳۴ وسیله نقلیه دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ بوده و وسایل نقلیه در ساعات اوج متوسط سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت داشتند.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟