کرایسلر از مفهوم جریان هوا رونمایی کرد + تصاویر

۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «خودروپلاس»، برند کرایسلر کانسپت کرایسلر جریان هوا را در CES 2022 معرفی کرد که نگاهی اجمالی به فناوری پیشرو سیستم درایو، تجربیات مشتری کاملاً متصل و ویژگی‌های حرکتی پیشرفته، با طراحی الهام‌بخش و پویا دارد که آینده برند کرایسلر را تقویت می‌کند. کرایسلر همچنین اعلام کرد که تحول این برند […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «خودروپلاس»، برند کرایسلر کانسپت کرایسلر جریان هوا را در CES 2022 معرفی کرد که نگاهی اجمالی به فناوری پیشرو سیستم درایو، تجربیات مشتری کاملاً متصل و ویژگی‌های حرکتی پیشرفته، با طراحی الهام‌بخش و پویا دارد که آینده برند کرایسلر را تقویت می‌کند.

کرایسلر همچنین اعلام کرد که تحول این برند شامل عرضه اولین وسیله نقلیه الکتریکی با باتری (BEV) تا سال 2025 و خط تولید خودروهای تمام الکتریکی کرایسلر در آینده خواهد بود.

کرایسلر از مفهوم جریان هوا رونمایی کرد + تصاویر
کریس فوئل، مدیر عامل برند کرایسلر گفت: “مفهوم کرایسلر جریان هوا نشان دهنده مسیر آینده برند کرایسلر است، که نگاهی به طراحی پویا، فناوری های پیشرفته و اتصال یکپارچه ارائه می دهد که نمونه کارهای تمام الکتریکی را که ما قصد داریم تا سال 2028 به دست آوریم را مشخص می کند.” – Stellantis. “کرایسلر یک برند خودروسازی آمریکایی است که میراثی در ایجاد فناوری‌های پیشرفته و بخش‌های محصول دارد. برند ما در خط مقدم تبدیل Stellantis برای ارائه تحرک پاک و تجربیات مشتری مرتبط خواهد بود.”

در طول بیش از 96 سال، برند کرایسلر به دلیل مهندسی نوآورانه، سبک پیشگامانه و لوکس مقرون به صرفه شهرت کسب کرده است. یکی از نوآوری های اخیر، کرایسلر پاسیفیکا هیبرید، اولین و تنها مینی ون هیبریدی پلاگین، به عنوان سکوی پرشی برای آینده برقی این برند عمل کرد.

وسیله نقلیه متصل جدید صرفاً حرکت از نقطه A به نقطه B نیست. مفهوم جریان هوای کرایسلر با ادغام پلت فرم STLA Brain و STLA SmartCockpit برای ارائه اتصال یکپارچه برای تغییر تجربه برای راننده و سرنشینان، تجربه مشتری را دوباره ابداع می کند. این مفهوم یک هاب متصل ایجاد می کند که سبک زندگی دیجیتالی مصرف کننده را با استفاده از فناوری پیشرفته برای ایجاد یک فضای سفارشی برای هر سرنشین به وسیله نقلیه وارد می کند.

رالف گیلس، مدیر ارشد طراحی، گفت: “مفهوم کرایسلر جریان هوا نشان دهنده شروع سفر این برند به سمت آینده ای کاملاً برقی است. این محصول حاصل ترکیبی متفکرانه از زرادخانه کامل فناوری خودروهای متصل استلانتیس – داخل و خارج است.” استلانتیس. این طراحی دارای یک نمای بیرونی آیرودینامیکی بسیار زیبا و یک فضای داخلی مدرن و پیچیده است که مشتری را به سطح جدیدی از لذت دیجیتال می برد

کرایسلر از مفهوم جریان هوا رونمایی کرد + تصاویر

اتصال بدون درز بهینه سازی تجربیات مشتری

کانسپت کرایسلر جریان هوا به عنوان فضایی برای گرد هم آوردن افراد، هم از نظر فیزیکی و هم مجازی طراحی شده است.

با استفاده از STLA Brain و STLA SmartCockpit، تجربه کاربری در Airflow Concept چابک، بصری و همیشه تازه است. فضای داخلی ایده هایی را برای ارائه یک تجربه شخصی به هر مسافر نشان می دهد که به طور یکپارچه آنها را با زندگی دیجیتالی آنها و همچنین سایر مسافران مرتبط می کند.
مفهوم جریان هوا این فناوری‌های پیشرفته را متحد می‌کند و از طریق تجسم پیشرفته و تعامل متفکرانه ارتباط برقرار می‌کند. تجربه کاربری Airflow Concept از گرافیک‌های چندلایه و با کنتراست بالا و جزئیات متفکرانه استفاده می‌کند تا ظاهری تمیز و پیچیده را ارائه دهد که ایمن، آسان برای استفاده و درک آسان است.

کرایسلر از مفهوم جریان هوا رونمایی کرد + تصاویر

با استفاده از یک قالب مبتنی بر منو، صفحه‌های نمایش در سراسر فضای داخلی Airflow را می‌توان شخصی‌سازی، ساده‌سازی و بر اساس افراد و علایق گروه‌بندی کرد. اطلاعات روی صفحه نمایش را می توان با کشیدن انگشت با همه مسافران به اشتراک گذاشت. سفارشی سازی و شخصی سازی، چه رانندگی و چه به عنوان کمک خلبان، کلیدی هستند.

هر صفحه یک فضای شخصی شده برای دسترسی به دنیای دیجیتال از طریق سرگرمی های متصل، برنامه ها و دانلودها است. هر صندلی همچنین دارای یک دوربین داخلی است که به سرنشینان این امکان را می دهد تا از راحتی کابین Airflow در یک تماس ویدئو کنفرانس گروهی شرکت کنند.

به‌روزرسانی‌های هوایی (OTA) خدمات مفهومی جریان هوا را به‌روز نگه می‌دارند و به مسافران این امکان را می‌دهند که سریع و آسان ویژگی‌های جدید و نوآورانه را اضافه کنند. که از نظر عملکردی خودرو را تازه، هیجان انگیز و توانا نگه می دارد و تجربه مالکیت کلی را افزایش می دهد.

کرایسلر از مفهوم جریان هوا رونمایی کرد + تصاویر

ستون فقرات تجربه کاربری Airflow Concept معماری جدید الکتریکی/الکترونیکی (E/E) و نرم افزاری STLA Brain است. این معماری بسیار انعطاف پذیر است و پیوند امروزی بین نسل های سخت افزار و نرم افزار را می شکند. این برنامه توسعه دهندگان نرم افزار را قادر می سازد تا ویژگی ها و خدمات را به سرعت ایجاد و به روز کنند و از قابلیت های تعبیه شده در کابین خلبان بدون انتظار برای راه اندازی سخت افزار جدید استفاده کنند.

STLA SmartCockpit که در مفهوم جریان هوا نشان داده شده و بر اساس معماری STLA Brain ساخته شده است، به طور یکپارچه با زندگی دیجیتالی سرنشینان خودرو یکپارچه می شود تا برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند ناوبری، کمک صوتی، بازار تجارت الکترونیک و خدمات پرداخت را ارائه دهد.

کرایسلر از مفهوم جریان هوا رونمایی کرد + تصاویر

کاملاً برقی + کاملاً متصل

همراه با تجربه کاربر نهایی کاملاً متصل، کانسپت کرایسلر جریان هوا پیش‌نمایشی از تعهد این برند برای ارائه یک سری خودروهای کاملاً الکتریکی تا سال 2028 است که با استفاده از فرآیندهای تولید تمیز و با مواد قابل بازیافت و تجدیدپذیر ساخته شده‌اند. برند کرایسلر از طریق استفاده از فناوری‌های اول صنعت، مشتریان را خوشحال می‌کند و صنعت را تحت تأثیر قرار می‌دهد تا جهان را بهتر، پاک‌تر و ایمن‌تر کند.

کانسپت کرایسلر جریان هوا مجهز به STLA AutoDrive است که قابلیت‌های رانندگی خودکار سطح 3 را ارائه می‌کند و از طریق به‌روزرسانی‌های OTA قابل ارتقا است.

این کانسپت دارای قابلیت تمام چرخ متحرک است و از دو موتور محرک الکتریکی 150 کیلوواتی (EDM)، یکی در جلو و دیگری در عقب نیرو می گیرد. این مفهوم برای تطبیق EDM های با ظرفیت بیشتر طراحی شده است و پتانسیل را برای برنامه های کاربردی با کارایی بالا در آینده ارائه می دهد. موتورهای محرک به سمت جلو و عقب خودرو قرار گرفته‌اند، فضای داخلی را به حداکثر می‌رسانند و اندازه چرخ‌های بزرگ و موقعیت وسیع Airflow Concept را ممکن می‌سازند. این باتری به گونه ای طراحی شده است که با یک بار شارژ به بردی بین 350 تا 400 مایل دست یابد.

کرایسلر از مفهوم جریان هوا رونمایی کرد + تصاویر

زبان طراحی پویا

طراحی تندیس‌آمیز و گویا کانسپت کرایسلر جریان هوا، نسل بعدی حمل‌ونقل و تجربه کاربری برتر را متصور است. این مفهوم، نحوه تعامل راننده و مسافران با فناوری‌های پیشرفته را دوباره به تصویر می‌کشد و در عین حال تجربه سفر درجه یک را ارائه می‌کند که نیازهای فناوری را در یک محیط آرام متعادل می‌کند.

کانسپت Airflow دارای نسبت طراحی پویا، با ارتفاع سواری کم و خط سقف دو رنگی کارآمد است که در عین افزایش برد خودروهای برقی، نمای ظریف و در عین حال ورزشی را به دست می‌آورد. فاصله بین دو محور طولانی و مسیر عریض، همراه با چرخ‌ها و لاستیک‌های بزرگ 22 اینچی، از نظر بصری با روکش‌های رنگی آبی آسمانی بهبود یافته است. عناصر طراحی با هم کار می کنند تا یک حالت نمایشی را ایجاد کنند و هندلینگ و پویایی عملکرد عالی را ارائه دهند.

کرایسلر از مفهوم جریان هوا رونمایی کرد + تصاویر

سواری برقی بی صدا Airflow به طور هماهنگ از زیبایی طراحی براق پشتیبانی می کند، با بیان دراماتیک این کانسپت با رنگ بدنه سفید قطبی که حس آرامش و آرامش را منتقل می کند. در جلو، Airflow زیبایی‌شناسی الکتریکی خود را با لوگوی بال کرایسلر که به جلوپنجره/تیغه نور متقاطع خودرو با نورپردازی LED کریستالی گره خورده است، اعلام می‌کند. یک چراغ کریستالی LED عقب در تمام عرض خودرو می‌چرخد و بر وضعیت عریض خودرو تأکید می‌کند. کانسپت Airflow دارای نورپردازی متحرک، خروج و خوش آمد گویی است، از جمله آبی منحصربه‌فرد که نشان‌دهنده شارژ خودرو است. شکل دیفیوزر قسمت پایینی قسمت عقب بدنه آئرودینامیک و صاف را برجسته می کند، که کلیدی برای دستیابی به محدوده رانندگی بهینه است.

فضای داخلی مدرن و جادار نیز با یک پالت رنگی سبک و آرام برجسته شده است که فضای استراحتی باز و مطبوع را تداعی می کند که فضایی راحت بین خانه و محل کار ایجاد می کند. طراحی داخلی برای تسکین و آرامش سرنشینان ساخته شده است و افراد داخل را با خطوط روانی احاطه کرده است که در سرتاسر فضا حرکت می کنند و احساس وسعت و راحتی بیشتری ایجاد می کنند. فناوری به شکل مجسمه های شیشه ای تیره به طور یکپارچه در فضای داخلی ادغام شده است. ناحیه کنترل مرکزی، کنترل‌های آب و هوای فردی را در نزدیکی شکاف‌های هوای C شکل یکپارچه می‌کند. بافت‌های کریستالیزه در سرتاسر خودرو حس دقت را می‌افزایند و انتقال پیچیده‌ای را از نمای بیرونی ایجاد می‌کنند و با طراحی داخلی پیشرفته که با ظرافت ممتاز برجسته شده است، هماهنگ می‌شوند.

کرایسلر از مفهوم جریان هوا رونمایی کرد + تصاویر

نقاط لمسی داخلی بازتعریف شده از ایده‌های فضاهای آرام و آرام پشتیبانی می‌کنند و بی‌وزنی خیالی و فلزات زمین را ترکیب می‌کنند تا طرحی پویا و رویایی به Airflow Concept ببخشند. صندلی‌های با روکش چرم نرم به ایجاد فضایی سبک‌تر و نرم‌تر کمک می‌کنند. موادی، از جمله چرم دباغی گیاهی، و همچنین تشک های کف، پارچه و فرش ساخته شده از مواد بازیافتی، آینده ای از طراحی پایدار را تصور می کنند.

صفحه نمایش های اطلاعات سرگرمی به عنوان مجسمه های مشکی براق ظاهر می شوند که به طور یکپارچه فناوری را در ترکیب کلی داخلی ادغام می کنند. صندلی‌ها از ساختار باریک منحصربه‌فردی استفاده می‌کنند که بر روی پایه پایه قرار می‌گیرد و راحتی و جادار بودن را افزایش می‌دهد و در عین حال حداکثر فضای پا، فضای شانه و فضای ذخیره‌سازی شخصی را برای هر مسافر فراهم می‌کند.

نورپردازی کاربردی و محیطی به راننده و سرنشینان کمک می کند تا یک فضای داخلی شخصی سازی شده ایجاد کنند، که با سقف پانورامای Airflow Concept تقویت شده است که اجازه می دهد نور روز به داخل کابین جریان یابد. نورپردازی محیط خود را در خطوط مستقیم نشان می‌دهد و به مدرنیته می‌افزاید، و به‌طور غیرمستقیم از طریق سوراخ‌هایی در تکیه‌گاه‌های درب بالایی و مجموعه‌ای از نور که از زیر تکیه‌گاه‌ها در هر چهار در به بیرون می‌ریزد. نورپردازی با حال و هوای داخلی هماهنگ است و بر اساس ترجیحات مسافران و محتوای نمایشگرها تغییر می کند. انتخاب‌های ظریف طراحی با توجه صنعتگر به جزئیات در نقاط برجسته، مانند سوراخ‌کاری و نقش برجسته روی صندلی‌ها، احساس کلی آرامش را ایجاد می‌کند و فضای داخلی ظریف را یکپارچه می‌کند.

باز کردن گالری تصاویر

فرزانه کلانتری

انتهای پیام/

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟