ادامه حضور متفاوت زامیاد اینبار در نمایشگاه حمل ونقل و ترانزیت اصفهان

۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
زامیاد +نمایشگاه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «خودروپلاس»، شاید بسیاری زامیاد را با نیسان آبی بشناسند اما در یک سال گذشته زامیاد با تولید محصولات کار و تجاری خود و توسعه محصول و همچنین نیازسنجی بازار نشان داده نیاز مشتریان را بخوبی شناخته است. زامیاد در سال 1401و1402 با توسعه محصولات در تولید وانت ، اتوبوس ، […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «خودروپلاس»، شاید بسیاری زامیاد را با نیسان آبی بشناسند اما در یک سال گذشته زامیاد با تولید محصولات کار و تجاری خود و توسعه محصول و همچنین نیازسنجی بازار نشان داده نیاز مشتریان را بخوبی شناخته است.

زامیاد در سال 1401و1402 با توسعه محصولات در تولید وانت ، اتوبوس ، پیکاپ و دیگر خودروهای دیزلی توانسته سهم قابل توجه خود در بازار را حفظ نماید.

زامیاد +نمایشگاه

زامیاد +نمایشگاه

رونمایی از اتوبوس 12متری زامیاد با همکاری دانگ فنگ در نمایشگاه خودرو شیراز و استقبال بسیار زیاد از این محصول در سال جاری نشان از تغییر تفکر در زامیاد نسبت به سال های گذشته است.

زامیاد همچنین با نزدیک تر کردن محصولات 85 گانه  نشان داده می خواهد  رضایت مشتریان خود را بیش از پیش حقظ نماید.

زامیاد +نمایشگاه

زامیاد +نمایشگاه

زامیادد در ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت اصفهان با محصولاتی چون، پادراپلاس، پادرا پلاس لانگ، نیسان جونیور و  اتوبوس دوازده متری تولید خود حضور داشته است قابل ذکر است محصولات وانت و پیکاپ زامیاد با کاربری های کمپرسی و آتش نشانی و همچنین یخچال دار در نمایشگاه حمل ونقل و ترانزیت اصفهان به نمایش گذاشته شده است

ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت اصفهان دهم تا سیزدهم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های اصفهان برگزار می شود. ساعت بازدید از این نمایشگاه از ساعت 15 الی 21 می باشد.

باز کردن گالری تصاویر
اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟