به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس» به نقل از دنیای اقتصاد، تویوتا هیچ جزئیاتی در مورد مدل جدید اعلام نکرده است و فقط تعهد کلی خود را به الکتریکیسازی خودرو و ساخت محصولات در جایی که آنها را به فروش میرساند، متکی است. این کارخانه در جورج تاون کنتاکی با ظرفیت تولید سالانه 550هزار دستگاه خودرو، […]
به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس» به نقل از دنیای اقتصاد، تویوتا هیچ جزئیاتی در مورد مدل جدید اعلام نکرده است و فقط تعهد کلی خود را به الکتریکیسازی خودرو و ساخت محصولات در جایی که آنها را به فروش میرساند، متکی است.
این کارخانه در جورج تاون کنتاکی با ظرفیت تولید سالانه 550هزار دستگاه خودرو، بزرگترین مجتمع تولیدی تویوتا در سراسر جهان محسوب میشود که در حال حاضر مدلهای کمری، کمری هیبرید، راو4 هیبریدی و لکسوس ES و همچنین موتورهای احتراق داخلی (چهار و شش سیلندر) را میسازد. لکسوس ES در سال 2025 کنار گذاشته میشود و فضایی برای خودروهای BEV جدید باقی میگذارد.
تویوتا همچنین اعلام کرد اولین BEV مونتاژشده در ایالات متحده توسط باتریهای تویوتا کارولینای شمالی تامین میشود. کارخانه جدید باتری در کارولینای شمالی (هم برای خودروهای هیبریدی و هم برای خودروهای تمامالکتریکی) با برنامهریزی برای شروع تولید در سال 2025 در حال ساخت است.
” جدیدترین اخبار خودرو داخلی و اخبار خودرو خارجی را در رسانه خودرو پلاس دنبال کنید “