فروش ویژه فردا SX5 با تخفیف 40میلیون تومانی +جدول

۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶

شرکت خودروسازی فردا کراس اوور جدید این شرکت به نام “فردا SX5 “را با  قیمت 629 میلیون تومان به فروش میرساند البته باید گفت این شرکت تخفیف ویژه 40 میلیون تومانی را برای این خودرو در این مرحله از فروش خود در نظر گرفته است و فردا SX5رابا قیمت نهایی  589 میلیون تومان و با موعد تحویل 60 روزه و در مدل 1400 به مشتریان عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «خودروپلاس»، شرکت خودروسازی فردا کراس اوور جدید این شرکت به نام “فردا SX5 “را با  قیمت 629 میلیون تومان به فروش میرساند البته باید گفت این شرکت تخفیف ویژه 40 میلیون تومانی را برای این خودرو در این مرحله از فروش خود در نظر گرفته است و فردا SX5رابا قیمت نهایی  589 میلیون تومان و با موعد تحویل 60 روزه و در مدل 1400 به مشتریان عرضه خواهد شد.

بر اساس جدول فروش  سود مشارکت ۱۸ درصد نیز به پیش پرداخت های فردا SX5 اعطا می شود.

فردا SX5 به پیشرانه ۱٫۶ لیتری ۴A92 میتسوبیشی مجهز است که ۱۲۳ اسب بخار را با گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر تولید می کندوجعبه دنده اتوماتیک CVT نسل سوم هم توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی فردا SX5 می رساند. این جعبه دنده حالت تعویض دنده مصنوعی تیپ ترونیک، حالت برفی و حالت اسپرت را در خود دارد.

فرمان کمکی برقی، سانروف، سنسور نور، سنسور باد لاستیک، کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، کامپیوتر سفر، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، تریم داخلی چرم، کروز کنترل و… از جمله امکانات فردا SX5 است.

باز کردن گالری تصاویر

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟