مازراتی MC20 برنده جایزه طراحی محصول اروپا 2021 شد

۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «خودروپلاس»، مازراتی MC20 جایزه “طراحی محصول سال” 2021 را از جایزه طراحی محصول اروپا دریافت کرده است. این خودرو همچنین در بخش حمل و نقل/خودرو/کامیون/خانه موبایل به عنوان “برنده برتر طراحی” و در بخش حمل و نقل/سایر طراحی های حمل و نقل “برنده” شناخته شده است.   جایزه طراحی محصول […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «خودروپلاس»، مازراتی MC20 جایزه “طراحی محصول سال” 2021 را از جایزه طراحی محصول اروپا دریافت کرده است. این خودرو همچنین در بخش حمل و نقل/خودرو/کامیون/خانه موبایل به عنوان “برنده برتر طراحی” و در بخش حمل و نقل/سایر طراحی های حمل و نقل “برنده” شناخته شده است.

 

جایزه طراحی محصول اروپا رویدادی است که به تلاش و استعدادهای طراحان و مهندسین در صنعت خودرو تجلیل می کند. هزاران خودرو و پروژه طراحی وجود دارد که هر سال مورد ارزیابی قرار می گیرند و تعداد انگشت شماری از آنها برای دریافت جایزه نهایی باقی می مانند.

 

کلاوس بوس ، سرپرست طراحی مازراتی ، اظهار داشت: ماموریت ما طراحی خودرویی بود که در آینده به عنوان مدلی که مازراتی عصر جدید را روانه بازار کرد ، به خاطر سپرده شود. و من فکر می کنم ما با MC20 به هدف خود رسیده ایم. ما مفتخریم که این تقدیر ارزشمند را دریافت می کنیم ، که کار یک تیم کامل را به رسمیت می شناسد ، که با تمام وجود به این پروژه بی نظیر متعهد شده اند.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟