متفاوت ترین حضور آمیکو در نمایشگاه حمل ونقل و ترانزیت اصفهان1402

۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
آمیکو+نمایشگاه

به گزارش حبرنگار پایگاه خبری «خودروپلاس»، اگر به نمایشگاه حمل و نقل و ترازیت اصفهان سری بزنید یکی از غرفه های جذاب این نمایشگاه با طراحی بسار متفاوت در سالهای گذشته بدون شک غرفه آمیکو است غرفه ای ساده اما بسیار نردیک به هنر هفتم فضایی طراحی شده به شکل فیلم های سینمایی که شمارا […]

به گزارش حبرنگار پایگاه خبری «خودروپلاس»، اگر به نمایشگاه حمل و نقل و ترازیت اصفهان سری بزنید یکی از غرفه های جذاب این نمایشگاه با طراحی بسار متفاوت در سالهای گذشته بدون شک غرفه آمیکو است غرفه ای ساده اما بسیار نردیک به هنر هفتم فضایی طراحی شده به شکل فیلم های سینمایی که شمارا دقایقی محو خود می کند .

گروه صنعتی آمیکو محصولات خود شامل کامیون1929 ، کامیون میکسر2631  ، کامیون  کمپرسی2631  و پیکات آسنا در دو نسخه دستی و اتومات را برای مردم نصف جهان به نمایش گذاشته است.

گروه صنعتی آمیکو که از دیرباز در عرصه تولید خودروهای کار و تجاری فعالیت داشته در ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت اصفهان محصولات خود را به نمایش گذاشته است.

گروه صنعتی آمیکو در سال های گذشته با حضور مستمر در نمایشگاه های حمل و نقل و خودرو و همچنین سیاست توسعه محصولات توانسته است بعنوان یکی از تولید کنندگان مطرح خودروهای کار و تجاری خود را معرفی نماید.

ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت اصفهان دهم تا سیزدهم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های اصفهان برگزار می شود. ساعت بازدید از این نمایشگاه از ساعت 15 الی 21 می باشد.

باز کردن گالری تصاویر
اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟