مرحوم تقی زاده باید الگویی باشد برای تمام صنعتگران

۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

به گزارش خودروپلاس، روز جاری در حاشیه نمایشگاه سفر،اکو توریسم ، ماجراجویی و کمپینگ که در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد فرصتی دست داد از غرفه شرکت آمیکو بازدید نماییم. آمیکو که در سالهای گذشته با ورود پیکاپ خاص آسنا توانسته است در بازار خودروهای پیکاپ برای خود بازار ویژه ای را ایجاد […]

به گزارش خودروپلاس، روز جاری در حاشیه نمایشگاه سفر،اکو توریسم ، ماجراجویی و کمپینگ که در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد فرصتی دست داد از غرفه شرکت آمیکو بازدید نماییم.
آمیکو که در سالهای گذشته با ورود پیکاپ خاص آسنا توانسته است در بازار خودروهای پیکاپ برای خود بازار ویژه ای را ایجاد نماید در این نمایشگاه با قدرت ظاهر شد و از نکات جالب این نمایشگاه استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان از غرفه آمیکو بود.
آمیکو نیز در پاسخ به استقبال بی نظیر طرفداران آفرود و خودروهای پیکاپ شرایط خرید نقد و اقساط را در این نمایشگاه برای بازدید کنندگان قرار داد .
یکی دیگر از نکات قابل توجه در دومین روز از این نمایشگاه حضور دبیر انجمن خودروسازان کشور و بازدید وی از غرفه آمیکو در این نمایشگاه بود .


احمد نعمت بخش در حاشیه بازدید از غرفه آمیکو در پاسخ به سوال خبرنگار خودروپلاس در خصوص مجموعه آمیکو و عملکرد این شرکت در سالهای گذشته گفت : ابتدا باید یادی کنم از دوست خوب و قدیمی خود مرحوم تقی زاده بنیانگذار شرکت آمیکو که باید این روزها بسیاری در صنایع مختلف او را بعنوان یک الگو برای خود برگزینند، مرحوم تقی زاده موفقیت های بیشتر را میخواست و همیشه در تلاش بود تا از بهتر هم ، بهتر باشد .
وی در ادامه افزود : آمیکو یکی از فعالترین شرکت های عضو انجمن خودروسازان کشور است و امیدوارم در مسیر پیش رو موفق و پیروز باشند.
نمایشگاه سفر، اکوتوریسم ، کمپینگ و آفرود تا روز جمعه در محل دایمی نمایشگاه های تهران برپا خواهد بود و علاقه مندان میتوانند از ساعت 10الی 17 از این نمایشگاه در سالن 10و11 بازدید نمایند .

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟