بازدید رئیس جمهور از مجموعه های تولیدی گروه صنعتی آمیکو واقع در منطقه آزاد ارس

۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس» ،رئیس جمهور در سفری استانی خود به جلفا  از مجتمع تولیدی شرکت ارس خودرو دیزل در بازدید نمود. حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، روز پنجشنبه دوازدهم خرداد سال هزار و چهارصد و یک به همراه امام جمعه تبریز ،وزیر صمت، وزیر راه و شهرسازی،دبیر شورایعالی مناطق آزاد، مدیر عامل جدید […]

به گزارش پایگاه خبری «خودروپلاس» ،رئیس جمهور در سفری استانی خود به جلفا  از مجتمع تولیدی شرکت ارس خودرو دیزل در بازدید نمود.
حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، روز پنجشنبه دوازدهم خرداد سال هزار و چهارصد و یک به همراه امام جمعه تبریز ،وزیر صمت، وزیر راه و شهرسازی،دبیر شورایعالی مناطق آزاد، مدیر عامل جدید منطقه آزاد ارس، نماینده مردم منطقه در مجلس،اسناندار آذربایجان شرقی و سایر مقامات عالیرتبه استانی و کشوری در جریان بازدید از این گروه صنعتی با مدیران و کارکنان شرکت ارس خودرو دیزل صحبت کردند و در جریان امکانات و توانائیهای موجود ،برنامه های توسعه شرکت و مسائل مربوطه قرار گرفتند.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در این بازدید بر لزوم بهره گیری حداکثری از ظرفیت های تولیدی و صنعتی منطقه آزاد ارس تاکید کردند.
منطقه‌ آزاد ارس حدود ۳۰۰ واحد تولیدی را در خود جای داده است و گروه صنعتی آمیکو یکی از بزرگترین و موفق ترین واحدهای تولیدی منطقه آزاد ارس است.
آذربایجان شرقی در این روز میزبان رئیس دولت سیزدهم و اعضای کابینه در قالب بیست و سومین دور سفرهای استانی بود.

 

بازدید رئیس جمهور از مجموعه های تولیدی گروه صنعتی آمیکو واقع در منطقه آزاد ارس

بازدید رئیس جمهور از مجموعه های تولیدی گروه صنعتی آمیکو واقع در منطقه آزاد ارس

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟