پیکاپ تاگا رونمایی شد /قلب ایسوزو به تپش افتاد

۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
پیکاپ تاگا رونمایی شد /قلب ایسوزو به تپش افتاد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «خودروپلاس»، شرکت پادرا دیزل شب گذشته با حضور اصحاب رسانه بویژه رسانه های تخصصی حوزه خودرو پس از چند ماه از انتشار اخبار حضور محصول جدیدش در ایران از این پیکاپ جداب رونمایی کرد. پادرا دیزل که پیش از این بعنوان تولید کننده خودروهای کار وتجاری با تولید محصولات تاترا […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «خودروپلاس»، شرکت پادرا دیزل شب گذشته با حضور اصحاب رسانه بویژه رسانه های تخصصی حوزه خودرو پس از چند ماه از انتشار اخبار حضور محصول جدیدش در ایران از این پیکاپ جداب رونمایی کرد.

پادرا دیزل که پیش از این بعنوان تولید کننده خودروهای کار وتجاری با تولید محصولات تاترا شهرت داشت اکنون با ورود این پیکاپ جداب رقبای خود در بازار را به چلش خواهد کشید .

پیکاپ تاگا رونمایی شد /قلب ایسوزو به تپش افتاد

پیکاپ کینگ لینگ تاگا محصولی از شرکت کینگ لینگ است که بخش عمده سهام این شرکت در اختیار برند خوشنام ژاپنی یعنی ایسوزو قراردارد و قلب تپنده تاگا نیز از همین برند یاری گرفته است.

تاگا در ظاهر بسیار جداب است و خطوط عظلاتی بکار رفته در طراحی این خودرو کمی شما را به یاد برند های خودرویی آمریکایی در همین کلاس خواهد انداخت چراغ های جلو ومه شکن ها نیز به جدابیت ظاهری این خودرو در نمای جلو افزوده است . خطوط به کار رفته در کاپوت تاگا نیز چهره این پیکاپ را کمی جنگنده تر از دیگر رقبا کرده است.

پیکاپ تاگا رونمایی شد /قلب ایسوزو به تپش افتاد

در بخش عقب خودرو نیز با یک طراحی مینیمال اما جداب روبرو هستیم وفضای بار تاگا بسیار متناسب طراحی شده و میتوان به آن امتیاز بالای در طراحی داد .اما در بخش جانبی طراحی بسیار ساده است و میتوان گفت طراحان این خودرو سعی داشتند تا به سبک به روز محصولات موجود در بازار این خودرورا طراحی نمایند و یا به بیان ساده تر همان دست خط طراحی جدید محصولات چینی را در ایین محصول نیز رعایت کنند.

پیکاپ تاگا رونمایی شد /قلب ایسوزو به تپش افتاد

در فضای داخلی پیکاپ تاگا H با یک خودرو مدرن و بروز طرف هستیم و این موضوع را می‌توان یکی از نقاط قوت پیکاپ تاگا H دانست.طراحی ظریف و متقارن، استفاده از ادوات باکیفیت قابل‌قبول از جنس پلاستیک، همچنین خطوط کرومی به‌کاررفته در داشبورد، چهره داخلی این خودرو را باطراوت کرده است.

پیکاپ تاگا رونمایی شد /قلب ایسوزو به تپش افتاد

طبق اعلام شرکت پادرا دیزل پیکاپ تاگا H در دو نسخه بنزینی و دیزلی به بازار عرضه می‌گردد. در نسخه بنزینی پیشرانه 1.8 لیتری مجهز به توربو شارژر پیکاپ تاگا H معادل 227 اسب بخار قدرت و 310 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این توان تولیدی از طریق یک گیربکس دستی ۶ سرعته به هر دو محور خودرو منتقل می‌شود. شرکت پادرا دیزل این نوید را داده است که نسخه اتوماتیک پیکاپ تاگا H نیز به‌زودی عرضه می‌شود.

ویدیوی رونمایی پیکاپ تاگا

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟